نیستلروی انتصاب فوق العاده یونایتد

مهاجم هلندی به دنبال احیای میراث

مهاجم نمادین سابق شیاطین سرخ به اولدترافورد بازگشته است و به نظر می‌رسد در موقعیت خوبی قرار دارد تا بتواند به همان اندازه در دوران بازی‌اش تأثیر‌گذار ظاهر شود. این مرد هلندی در طول پنج سال حضور خود در اولدترافورد تنها توانست یک عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند اما رود فان نیستلروی همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب هواداران منچستریونایتد داشته و دارد. رود این فصل به عنوان یکی از دستیاران اصلی تن هاخ در کنار ران هیکه هلندی به او در هدایت شیاطین سرخ کمک خواهند کرد. یونایتد در این هفته با جدایی مک کلارن روبه‌رو شد. این مربی به عنوان سرمربی تیم ملی جامائیکا در این هفته معارفه شد تا جدایی‌اش از جمع شیاطین سرخ قطعی شود.
این تغییرات جدی در واقع پس لرزه‌های حضور سر جیم رتکلیف در باشگاه یونایتد است به طوری که پس از بدترین پایان لیگ برتر یونایتد در فصل 2024-2023، تغییر روی نیمکت ضروری به نظر می‌رسد و حتی تن هاخ هم با اما و اگر در منچستر ماندنی شد اما در نهایت پس از پیروزی قابل توجه در فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی، مرد هلندی قرارداد جدیدی امضا کرد؛ حتی او اذعان کرد که بازیکنان به مسیر جدیدی نیاز دارند. سرمربی یونایتد ماه گذشته به وب سایت رسمی باشگاه گفت: «خوشحالم که رنه و رود موافقت کردند به پروژه ما بپیوندند و تجربه، دانش و انرژی جدید را به کادرمان اضافه کنند.»
 فان نیستلروی برای پیوستن به کادرفنی یونایتد، چندین پیشنهاد را از جمله سرمربیگری در برنلی که اخیراً سقوط کرده، رد کرد. او برای نوشتن فصل جدیدی در اولدترافورد یک گام به عقب از نقش سرمربی برداشته و این موضوع می‌تواند نویدبخش روز‌های خوبی برای یونایتد باشد. واضح است که فان نیستلروی هنوز هم اشتیاق عمیقی به باشگاه دارد و تمام تلاش خود را برای متحول کردن میراث خود انجام خواهد داد.
جستجو
آرشیو تاریخی