نقل و انتقالات

شکایت استقلال خوزستان از خیبر
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران، هایجک شدن بازیکنی به نام کوین بولی است. جایی که باشگاه استقلال خوزستان از جذب رسمی بولی خبر داد اما این بازیکن با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، این موضوع را تکذیب کرد و او در نهایت راهی خیبر خرم‌آباد شد. حالا نیز کیوان بابادی در خصوص این اتفاقات عجیب و هایجک شدن بولی می‌گوید: با کوین بولی توافق اولیه شده بود و ویزا از طرف باشگاه ما برای او صادر شد اما متأسفانه با ویزای ما وارد ایران شد و با خیبر قرارداد بست. از این رو با تمام احترامی که برای تیم خیبر خرم‌آباد قائل هستیم اما یک وکیل ایرانی و یک وکیل بین‌المللی به خدمت گرفته‌ایم تا موضوع را پیگیری کنند. از نظر من بازیکنی که با شیادی وارد ایران شده اصلاً نباید اجازه فعالیت پیدا کند. ما این موضوع را به باشگاه خیبر اطلاع داده‌ایم و چون ویزایش را ما صادر کرده‌ایم، هر اتفاقی در ایران رخ دهد، متوجه باشگاه ما خواهد بود. از این رو به حراست، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اطلاع داده شده و به‌ جد در دادگاه بین‌المللی CAS پیگیر موضوع هستیم.


خرید جدید تراکتور
طبق منابع کروات، خبرهای غیررسمی حاکی از این است که تومیسلاو اشترکالی، مهاجم ۲۸ ساله کروات که فصل گذشته عملکرد درخشانی در تیم اسلاون بلوپو در لیگ کرواسی داشته، باشگاهش را به مقصد ایران ترک خواهد کرد. مذاکرات در خصوص انعقاد قرارداد او با باشگاه تراکتور در مراحل نهایی است و به نظر می‌رسد که قرارداد او طی روزهای آینده رسمی شود. شنیده خبرنگار ما حاکی از آن است که او فردا در تست پزشکی شرکت خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در تمرینات تیم تراکتور هم حضور خواهد داشت. این در حالی است که او یک فصل دیگر با تیمش قرارداد داشت، اما مذاکرات برای جدایی او به خوبی پیش رفته و مشکلی برای حضورش در تراکتور نخواهد بود. این مهاجم بلندقامت و گلزن توسط دراگان اسکوچیچ به مدیران باشگاه معرفی شده و با رقم مناسبی به تراکتور خواهد پیوست.


مهاجم تیم جوانان ملوانی شد
رضا غندی‌پور پس از توافق با مدیران ملوان به این تیم اضافه و شاگرد سعید دقیقی شد. مهاجم ۱۸ ساله جدید ملوان در رده نونهالان و نوجوانان حضور داشته و زیر نظر حسین عبدی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی جوانان است. او در مسابقات کافا با تیم ملی جوانان ایران توانست قهرمان رقابت‌ها شود و عنوان آقای گلی را کسب کند.
 

آخرین وضعیت فولاد
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل فولاد درباره آخرین وضعیت کنت گلر اتریشی‌شان می‌گوید: «ما یوسوپوف، دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان را هم به خدمت گرفتیم و اتفاقاً یکی از بهترین بازیکنان ما در بازی با شباب‌الاهلی بود. علاقه‌مند هستیم که کنت بماند و به تعهدات‌مان پایبند هستیم. اگر بخواهیم یک دروازه‌بان دیگری بیاوریم و با ایشان تسویه کنیم، مقداری پول را از دست می‌دهیم. ترجیح ما این است که ایشان اینجا بماند و به تعهدات‌مان عمل کنیم.» او با اشاره به جذب بازیکنان جدید این طور می‌گوید: «ما سرآبادانی، کاپیتان هشت گله شمس‌آذر، محمدجواد محمدی بازیکن ۶-۷ گله ذوب‌آهن و محمدرضا سلیمانی را از ملوان گرفتیم که او هم ۶-۷ گله بود و علی نعمتی را گرفتیم که دفاع خیلی خوبی بوده است. آنها که لیگ را تعقیب می‌کنند و فوتبالیست‌ها را می‌شناسند، می‌دانند که یارگیری ما خوب بوده است. ما بازیکنان خیلی مطرحی را گرفتیم. محمد عباسی را گرفتیم که یکی از بازیکنان خوب هوادار بوده است.» نصیرزاده به نفرات جدا شده هم اشاره می‌کند: «جفرسون باهیا قراردادش را با ما فسخ کرد و گفت نمی‌توانم بمانم. گادوین منشا هم قرار است به تیم دیگری برود. آخر فصل با ایشان قراردادی امضا شده که اگرچه ثبت نشده اما برای ما تعهدآور است و مشکلاتی ایجاد شده است.
 

جستجو
آرشیو تاریخی