خبر

نگرانی گاریدو درباره پورعلی‌گنجی و یاسین
یکی از مواردی که گاریدو روی آن تأکید دارد، فشار حداقلی تمرینات روی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی است. بازیکنانی که فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادند و البته چند هفته پیش با آمادگی کامل به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشتند.
اما گاریدو مراقبت از آنها را در استفاده از این دو بازیکن در دستور کارش قرار داده و به خصوص در قبال پورعلی‌گنجی ۳۲ ساله، احتیاط خاصی را در پیش گرفته است.
همین موضوع باعث شده تا احتمال نیمکت‌نشینی پورعلی‌گنجی که سن و سال بالاتری از یاسین دارد در چند هفته اول بالا برود و در عین حال یک نکته دیگر هم وجود دارد. شاید یاسین هم با وجود درخشش در بازی‌های تدارکاتی در ترکیب اصلی بازی ذوب‌آهن نباشد.
 

گولسیانی آماده نیست
گولسیانی که بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر به اردوی تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ اضافه شد، تلاش می‌کند تا خود را به سطح دیگر بازیکنان برساند. او که حدود دو هفته دیرتر به تمرینات اضافه شد، فعلاً شرایط آمادگی چندان خوبی ندارد و احتمالاً فصل را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد. با این حال حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان و فصل فرسایشی باعث شده تا او همچنان مهره کلیدی در اسکواد سرخپوشان باشد. با توجه به اخبار رسیده از اردوی ترکیه اگر گولسیانی و پورعلی گنجی در ترکیب اصلی قرار نگیرند، یکی از بین فرشاد فرجی یا سهیل صحرایی زوج محمدحسین کنعانی زادگان در نخستین بازی فصل خواهد بود.


صادقی از امروز در تمرین گروهی
بعد از اتفاق عجیبی که برای سعید صادقی رخ داد این بازیکن بازی‌های پایانی فصل قبل را از دست داد.
صادقی که به خاطر شکستگی پا در جشن قهرمانی پرسپولیس با پای گچ گرفته حاضر شده بود از ابتدای تمرینات پیش فصل مشغول فیزیوتراپی بود.
صادقی از چند روز قبل دویدن دور زمین و تمرینات انفرادی را آغاز کرد و حالا قرار است از امروز وارد تمرین گروهی شود.
جالب اینکه گاریدو از این وینگر تیمش انتظار دارد اشتیاق و عطش بیشتری از خود برای حضور در تمرین گروهی نشان دهد.
 

حریف دوم در ترکیه الجزایری نیست
بعد از بازی مقابل الاهلی بحرین پرسپولیس دنبال برگزاری بازی تدارکاتی دوم هم هست و شایعه شده تیمی از الجزایر حریف دوم سرخ‌ها خواهد بود که هنوز این مسأله تأیید نشده است.
با توجه به برگزاری اردو، اسپانسر کمپ پرسپولیسی‌ها نام برخی تیم‌ها را مشخص کرده که می‌توانند حریف بعدی تدارکاتی این تیم باشند.
این تیم‌ها در کمپ‌های حوالی کمپ پرسپولیس در اردو هستند اما بین آنها تیمی از الجزایر دیده نمی‌شود. طبق کاتالوگ اسپانسر کمپ پرسپولیس، تیم‌های احد از لیگ برتر عربستان، گل گهر سیرجان، عمرانی اسپور و ساکاریا اسپور از لیگ دسته اول ترکیه، الخلود از لیگ دسته اول عربستان، پندیک اسپور از لیگ یک ترکیه و الاهلی بحرین تیم‌هایی هستند که امکان برگزاری بازی تدارکاتی با آنها وجود دارد.
 

بیانیه واکنشی پرسپولیس
بعد از گزارش خبرگزاری فارس که مدعی شده بود شکایت پرسپولیس از تراکتور احتمالاً دارای ایراد شکلی است، پرسپولیس در بیانیه‌ای که نیاز به رمزگشایی دارد، پاسخ خود را داده است. اصل بیانیه شاید چندان گویا نباشد و به علت استفاده از عبارات حقوقی، نیاز به ترجمه دارد اما باشگاه پرسپولیس تأکید کرده شکایت خود را برای «فسخ غیرموجه» انجام داده و هیچ شکایتی در مورد «بازیکن غیرمجاز» نداشته است. پرسپولیس درباره عدم شکایت از تراکتور هم نوشته که هیچ الزامی برای شکایت هم از بازیکن و هم از باشگاه وجود ندارد. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس تأکید کرده کمیته تعیین وضعیت در استقلال و بی‌طرفی کامل، حکم این پرونده را صادر خواهد کرد.


احتمال ماندن عبدی بیشتر شد
در خصوص حضور عبدی در پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. بعد از اینکه این مهاجم  محبوب گاریدو شد به یکباره از برنامه‌های مربی اسپانیایی به شکل عجیبی کنار رفت و اختلاف شدیدی بین عبدی و باشگاه پرسپولیس به وجود آمد تا جایی که حتی او از باشگاه پرسپولیس درخواست رضایتنامه برای جدایی داشت اما آخرین خبر موثق  حاکی از آن است که باشگاه به عبدی گفته فعلاً دست نگه دارد و  شاید اصلاً او حفظ شود. به هر حال طبق آخرین خبر تکلیف این بازیکن با پرسپولیس طی امروز و فردا( شنبه یا یکشنبه) مشخص خواهد شد و احتمال ماندن عبدی به نظر بیشتر از جدایی این بازیکن است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی