استقلال با تک مهاجم بازی می‌کند

بلانکو انتخاب اول نکونام

جواد نکونام در فصل پیش رو قصد دارد با یک مهاجم تیمش را به میدان بفرستد. طی روزهای گذشته مطالبی درباره سیستم دفاعی احتمالی استقلال خواندیم که گفته می‌شد به احتمال زیاد سرمربی استقلال از سیستم سه دفاع به چهار دفاع تغییر وضعیت خواهد داد که با توجه به در اختیار داشتن وینگرها و بازیکنان کناری متعدد این موضوع دور از ذهن نیست و به احتمال فراوان استقلال با چهار مدافع بازی خواهد کرد.
درباره آرایش هجومی استقلال نیز بسیاری بر این عقیده استوارند که نکونام تیمش را با تک مهاجم رأس و سه بازیکن سرعتی پشت سر آن در لیگ برتر آرایش خواهد کرد که این موضوع هم به واقعیت نزدیک است و در بازی‌های تدارکاتی اخیر استقلال نیز به وضوح دیده شد که بلانکو به عنوان انتخاب اول سرمربی استقلال در رأس پیکان هجومی تیمش به میدان خواهد رفت و درترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
 البته سرمربی استقلال در این پست با تعدد بازیکن مواجه نیست و یا باید از بلانکو به عنوان مهاجم رأس استفاده کند یا اینکه از آرمان رمضانی بهره بگیرد که دومی از لحاظ فنی وضعیتی به مراتب ضعیف‌تر از بلانکو دارد و سرمربی استقلال قطعاً روی گزینه اول تیمش زوم خواهد کرد تا راهش را برای بازی با آن روشی که مد نظر دارد، هموار کند.
 اگر بلانکو دراین پست نیازهای سرمربی استقلال را برآورده کند، نکونام با همین روش ادامه خواهد داد اما چنانچه این روش جواب ندهد یا سرمربی استقلال سیستم بازی هجومی تیمش را عوض خواهد کرد یا اینکه در نیم فصل دوم به سراغ خرید یک مهاجم رأس جدید خواهد رفت تا در این پست با مشکلی مواجه نشود.

جستجو
آرشیو تاریخی