دود اختلافات نکونام و خطیر به چشم استقلال رفت

بوستانی: رضاییان بزرگترین خرید باشگاه است

فائزه زمانی
روزنامه‌نگار

کریم بوستانی پیشکسوت باشگاه استقلال شانس شاگردان نکونام برای قهرمانی در فصل جدید را زیاد می‌داند. او معتقد است یارگیری استقلال در بازار نقل و انتقالات تا به اینجای کار خوب بوده و آبی‌ها به راحتی می‌توانند جام را به خانه بیاورند.
بوستانی حواشی و اتفاقات هفته آخر را مانع از قهرمانی استقلال در فصل قبل می‌داند: «استقلال فصل قبل دستش از نظر بازیکن باز نبود و افرادی که می‌خواست را در اختیار نداشت. از ابتدای فصل هم نکونام و خطیر اختلافاتی داشتند که جالب نبود و دودش در چشم باشگاه رفت. استقلال فصل قبل به راحتی می‌توانست قهرمان شود اما اتفاقات و حرف و حدیث‌های هفته آخر باعث شد تا این اتفاق نیفتد. با توجه به اینکه شاگردان نکونام فصل قبل میلیمتری قهرمانی را از دست دادند هواداران امسال به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند و بازیکنان باید برای این مهم بجنگند.»
او معتقد است استقلال به راحتی می‌تواند قهرمان فصل جدید لیگ برتر شود: «یارگیری استقلال نسبت به فصل قبل بهتر است و باتوجه به مهره‌هایی که جذب کرده، می‌تواند از شروع لیگ قدم‌هایش را محکم بردارد. استقلال امسال به راحتی می‌تواند قهرمان شود. پارسال دست نکونام خالی بود و حواشی گریبان تیم را گرفت اما مسئولان باید امسال شرایط را کنترل کرده و مانع ورود حواشی به تیم شوند. اگر این اتفاق بیفتد استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارد.»
پیشکسوت استقلال رضاییان را بزرگترین خرید این فصل می‌داند: «رامین یکی از بهترین‌های آسیاست و اگر از من می‌پرسید او و حردانی که به سپاهان رفت، بهترین دفاع راست‌های ایران هستند. عملکرد رضاییان در تیم ملی هم گواه این ماجراست و شک ندارم که او بهترین خرید استقلال بوده و امسال می‌تواند به تیم کمک بزرگی کند.»
بوستانی استقلال را در آسیا هم مدعی می‌داند: «استقلال با شرایطی که دارد، در آسیا هم می‌تواند حرف اول را بزند. اگر نکونام مقابل تیم‌های شرق آسیا و عربستانی استراتژی خوبی داشته باشد، تیمش پتانسیل این را دارد که در جمع مدعیان آسیایی باشد و فصل موفقی داشته باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی