استقلال اردوی ترکیه را جدی گرفته است

شتاب برای هماهنگی

تمرینات استقلال طبق روال روزهای گذشته در کمپ ارزروم ترکیه دنبال شد. تمرین روز گذشته استقلال با توجه به اینکه عصر سه‌شنبه یک بازی تدارکاتی برگزار شد، سبک بود و کادر فنی به بازیکنان فشار آن چنانی وارد نکرد.
طبق روال بازیکنانی که در ترکیب اصلی به میدان رفتند، به ریکاوری پرداختند و سپس راهی سالن وزنه شدند. پس از سالن وزنه هم این بازیکنان، راهی استخر شدند. سایر بازیکنان اما زیر نظر کادر فنی به تمرینات تاکتیکی فشرده مشغول شدند. نکونام برای اینکه به بازیکنان فشار وارد نشود، تمرین عصر دیروز را تعطیل کرد و مقرر شد تمرینات از صبح امروز با همان روال روزهای قبل انجام شود.
گفته می‌شود شاید به دلیل شرایط مناسبی که در اردوی استقلال وجود دارد، جواد نکونام از مسئولان باشگاه استقلال بخواهد چند روز دیگر حضور در شهر ارزروم ترکیه تمدید شود تا بازیکنان همچنان در شرایط درون اردویی قرار داشته باشند.
استقلال در روزهای آتی یک بازی تدارکاتی دیگر را در ترکیه انجام خواهد داد تا از لحاظ هماهنگی فنی وضعیت بهتری را تجربه کند.
در تهران نیز بازی‌های تدارکاتی قرار است تا شروع لیگ ادامه یابد. ضمن اینکه از ترکیه خبر می‌رسد نکونام بیشتر روی بازیکنانی که تازه به این تیم آمدند، تمرکز دارد و بیشتر به آنها میدان می‌دهد چون بازیکنان سابق را از لحاظ فنی به خوبی می‌شناسد و به دنبال شناسایی بازیکنان جدید است.

جستجو
آرشیو تاریخی