پوستر اتحادیه جهانی کشتی برای المپیک

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک بنر به استقبال مسابقات کشتی در بازی‌های المپیک رفت. مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس از روز شنبه آینده شروع می‌شود و اتحادیه جهانی با انتشار یک پوستر زیبا که در آن تصویر تعدادی از قهرمانان کشتی دنیا قرار گرفته به استقبال مسابقات کشتی المپیک رفت. اتحادیه جهانی برای این پوستر از تصویر چند چهره شاخص از جمله حسن یزدانی استفاده کرده است. حسن یزدانی که 9 مدال جهان و المپیک را در کارنامه دارد؛ در این پوستر در حالی قرار گرفته که طاها آکگول قهرمان نامدار ترکیه هم تصویرش در این پوستر دیده می‌شود.
در این پوستر کوبایی‌ها سهم ویژه‌ای را دارند؛ میهان لوپز کوبایی هم با چهار طلای المپیک و 5 طلا و 3 نقره جهان از کشتی فرنگی در این پوستر کنار اورتا سانچز که قهرمان جهان و المپیک است؛ قرار دارد.  
در کنار این ستاره‌ها، ژان بلنیوک اوکراینی که او هم طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد، در این پوستر قرار گرفته است. البته از آنجایی‌ که رسانه اتحادیه جهانی کشتی در اختیار امریکایی‌هاست، تصویر هلن مارولیس را هم که در کشتی زنان یکی از رکوردداران است، قرار داده‌اند.
رقابت‌های کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از روز 15 مرداد و کشتی آزاد از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود و شش فرنگی‌کار به همراه پنج آزادکار ایرانی برای مدال روی تشک می‌روند. 
جستجو
آرشیو تاریخی