امینی: در المپیک بعدی جبران می‌کنم

فاطمه امینی، تیرانداز ملی‌پوش تفنگ از مقام بیست و ششمی در مسابقه ۱۰ متر در المپیک پاریس راضی است. او با ثبت امتیاز 626/2، رکورد 10 متر بادی را دو امتیاز بهبود بخشیده است. او می‌گوید: «رکوردم نسبتاً خوب بود. من از عملکردم راضی هستم و همه تلاشم را انجام دادم تا نتیجه خوبی بگیرم. برای هر کسی نتیجه خوب یک معنی دارد، برای مردم مدال است اما ما تجربه زیادی نداشتیم و با حضورهمه قهرمانان سطح المپیک هم خیلی بالا و پرفشار بود. »  او عدم صعودش به فینال را قسمت می‌داند: «همه  تلاشم را به کار گرفتم تا رکورد خوبی ثبت کنم. من از عملکردم با این سطح فشار راضی بودم. قسمت نبود فینالیست شوم و مدال بگیرم. تلاش می‌کنم در المپیک بعدی بهترین نتیجه را بگیرم.»
دختر تیرانداز ایرانی المپیک را تجربه متفاوتی می‌داند: «المپیک تجربه متفاوتی از بقیه  مسابقات است، تجربه‌ای کاملاً جدید. با تیرهایی که زدم یکسری نکات را متوجه شدم که باید اصلاح یا تقویت شود.»
او درباره میزبانی المپیک می‌گوید: «من برای اولین بار در المپیک شرکت می‌کردم و با چیزهایی که از المپیک‌های قبلی شنیده بودم تصورات دیگری داشتم. مسابقات تیراندازی در شهر دیگری است و به همین خاطر ما در دهکده اصلی ورزشکاران نبودیم. در دهکده تیراندازی هم شرایط خاصی وجود داشت.»
جستجو
آرشیو تاریخی