نقل و انتقالات

تمدید آذرباد با ذوب‌آهن
محسن آذرباد که نیم فصل لیگ بیست و سوم به ذوب‌آهن اصفهان منتقل شده بود، بعد از تأیید فنی از سوی محمد ربیعی و توافق با مدیران باشگاه قرارداد جدیدی را به امضا رساند. آذرباد در تمرینات ذوب‌آهن هم حضور یافته و همپای سایر بازیکنان کار خود را جلو می‌برد.


هافبک ملوان با خیبر قرارداد بست
مهران احمدی هافبک ۲۶ ساله سابق خیبر و فصول اخیر ملوان، با عقد قراردادی به خیبر پیوست. احمدی که اهل دورود لرستان است، از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ نیز در خیبر حضور داشت ولی پس از آن سه سال برای ملوان انزلی به میدان رفت. این بازیکن که تجربه دعوت به اردوی تیم ملی را هم در فصل اخیر‌ به دست آورد، مجدداً به خیبر بازگشت تا در خط میانی این تیم به میدان برود.


تراکتور و خربین دروغ است
عمر خربین که طی چهار سال اخیر تحت قرارداد باشگاه الوحده امارات بوده و در این بین یک فصل حضور قرضی در شباب الاهلی داشته، همچنان با این تیم قرارداد دارد ولی شایعات زیادی پیرامون جدایی او و حتی انتقالش به تراکتور مطرح شده که تا این لحظه هیچ منبع موثقی آن را تأیید نکرده است. باشگاه الوحده در بیانیه خود توضیح داد که تمامی مسائلی که در این برنامه گفته می‌شود هیچ ربطی به واقعیت ندارد و عدم حضور خربین در اردوی خارجی (صربستان) به دلیل شرایط خاص بوده و مدیریت باشگاه هیچ پیشنهادی برای انتقال این بازیکن به باشگاه دیگری دریافت نکرده است.


علی‌نژاد مسی می‌شود
بازیکن مازاد تیم فوتبال سپاهان مورد توجه سرمربی مس رفسنجان قرار گرفته است. محمد علی‌نژاد تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، اما فصل گذشته به طور قرضی در فولاد خوزستان به میدان رفت. ظاهراً این بازیکن مازاد طلایی‌پوشان مورد توجه باشگاه مس رفسنجان و محرم نویدکیا قرار گرفته است و نارنجی‌پوشان در حال رایزنی و مذاکره برای جذب او و دریافت رضایتنامه‌اش هستند.


اعرابی در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن
بازیکن فصل گذشته سپاهان در آستانه پیوستن به تیم همشهری قرار گرفته است. علی‌اصغر اعرابی در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوره بیست‌وسوم لیگ برتر از شمس آذر قزوین راهی سپاهان اصفهان شد. پیگیری‌ها حاکی از آن است که این وینگر 25 ساله مورد توجه تیم همشهری سپاهان، ذوب‌آهن قرار دارد و اگر مشکل خاصی بروز نکند در فصل بیست‌وچهارم  شاگرد محمد ربیعی خواهد شد.


مهاجم برزیلی برای آبی‌های خوزستان
باشگاه استقلال خوزستان از عقد قرارداد با یک مهاجم برزیلی خبر داد. کاینا نونیز مهاجم 27 ساله و 196 سانتیمتری برزیلی به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوست. کاینا که سابقه بازی در لیگ‌ کشورهای برزیل، آلبانی و کره جنوبی را در کارنامه دارد، به‌زودی به جمع شاگردان میودراگ بوژوویچ در اردوی بروجرد آبی‌پوشان ملحق خواهد شد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی