بهرامی :امیدوارم با تلاش دو شیفته تا 15 شهریور، کار تمام شود

مقاوم‌سازی سازه آزادی برای ۱۰۰ سال آینده

 بهرامی، مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی در مورد روند آماده‌سازی این ورزشگاه گفت: «با دو موضوع مقاوم‌سازی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه هستیم. سکوهای فرسوده را جمع‌آوری کردیم. قسمت غربی با قطعات بتنی پیش‌ساخته و مطابق با تکنولوژی روز دنیا بازسازی شد. مقاوم‌سازی لرزه‌ای نیاز به تقویت سازه داشت که در حال کار کردن روی آن هستیم. سازه به این ترتیب تا 100 سال آینده مقاوم خواهد بود.»
وی تصریح کرد: «کنفدراسیون فوتبال آسیا الزاماتی برای اماکن ورزشی دارد که ما در حال فراهم کردن پیش‌نیازهای AFC هستیم. VAR نیز در فضاهای پشتیبانی ما تأمین خواهد شد. بهترین پیمانکار داخلی که می‌توانست این حجم کار را در این زمان کم به سرانجام برساند، قرارگاه خاتم بود و ما از آنها کمک گرفتیم. نور، مقاوم سازی، تخریب، تهیه صندلی، اسکوربورد، سکوها، صوت و راهرو خبرنگاران در حال ساخت است. امیدوارم با تلاش دو شیفته تا 15 شهریور، کار تمام شود. بودجه اختصاص داده شده و کار در حال انجام است.»
 مشاور مدیرعامل پروژه بازسازی ورزشگاه آزادی در مورد نارضایتی رئیس فدراسیون فوتبال از روند پیشرفت کار افزود: «نظر آقای تاج محترم ولی پروژه بزرگی در حال اجراست. ما به زمان نیاز داریم و کار از ساعت 6 صبح تا 11 شب در حال انجام است.»

جستجو
آرشیو تاریخی