کشوری فرد: ورزشگاه تختی برای میزبانی مسابقات لیگ آماده است

میزبانی مجانی استقلال و پرسپولیس ممنوع

محمد محمدی سدهی
روزنامه‌نگار


با وجود چالش‌های فراوان در برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر، بالاخره قرعه‌کشی مسابقات لیگ انجام شد تا تکلیف تیم‌های لیگ برتری برای رویارویی با حریفان‌شان مشخص شود. البته با وجود ایرداتی که ورزشگاه‌های کشورمان دارند، هنوز تکلیف مکان برگزاری مسابقات مشخص نشده است. ورزشگاه آزادی هم‌اکنون در دست تعمیر است و به مسابقات لیگ برتر نمی‌رسد، به همین دلیل مسئولان بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس را به ورزشگاه تختی تهران منتقل کردند. حدود 21 روز تا آغاز مسابقات لیگ باقی مانده و هنوز تکلیف برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری مشخص نشده است. محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر به «ایران ورزشی» می‌گوید: «با برگزاری قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر، تکلیف تیم‌ها مشخص شد. امیدوارم که لیگ بیست و چهارم با کمک تمامی ارکان فوتبال به بهترین نحو ممکن برگزار شود.»
 او صحبت‌های خود را این گونه ادامه می‌دهد: «ای اف سی امسال در بحث استاندارد‌سازی ورزشگاه‌ها فشار زیادی وارد کرد، به این دلیل کار استانداردسازی ورزشگاه‌های‌مان آغاز شد و هم‌اکنون هم ادامه دارد. استقلال و پرسپولیس هم به دلیل تعمیرات ورزشگاه آزادی در ورزشگاه تختی میزبان رقیبان خود خواهد بود. در واقع تنها تختی می‌ماند که این ورزشگاه هم آماده خواهد شد.»
 سرپرست سازمان لیگ در خصوص ورزشگاه تختی می‌افزاید: «چمن ورزشگاه تختی در حال آماده شدن است و گیت‌های ورزشگاه هم در حال نصب است. علاوه بر این صندلی‌های ورزشگاه در حال شماره‌گذاری است و جایگاه خانم‌ها هم در ورزشگاه تختی آماده شده. 90 درصد کارها انجام شده و مابقی کارها هم در فرصت باقیمانده انجام خواهد شد. می‌توان گفت که تختی آماده برگزاری لیگ برتر است.»
 کشوری‌فرد در خصوص پرداخت هزینه توسط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای تجهیز ورزشگاه تختی می‌گوید: «تاکنون این دو تیم هزینه‌ای پرداخت نکردند اما مدیران استقلال و پرسپولیس موظف به پرداخت هزینه هستند تا ورزشگاه تختی آماده شود و بتوانند بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی