مدیرعامل شرکت توسعه خبر داد

ورزشگاه آزادی با سرعت بازسازی می شود

حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیروز در خصوص ورزشگاه آزادی اظهار داشت: «می‌توان گفت تا قبل از سال ۱۴۰۲ اگر تعمیراتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته جزئی بود و در سال ۱۴۰۲ هم در فرایندی تعمیرات انجام شد. در اردیبهشت ماه سال جاری قراردادی با قرارگاه خاتم منعقد کردیم و با سرعت بازسازی ورزشگاه آزادی در حال طی شدن است.»
او خاطر نشان کرد: «آنچه درباره بازسازی ورزشگاه آزادی باید گفت این است که الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در آن رعایت می‌شود. به عنوان مثال تونل جایگاه خبرنگاران،cip،vip و جایگاه معلولان همه با استانداردهای ویژه بازسازی می‌شود. اسکوربورد دیگری در ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد چرا که یک سوم افرادی که برای تماشای مسابقات فوتبال بر روی سکوها حاضر می‌شدند نمی‌توانستند اسکوربوردی که در حال حاضر نصب است را تماشا کنند.»
طلا می افزاید: «نور ورزشگاه از ۱۸۰۰ به ۲۵۰۰ افزایش پیدا خواهد کرد، سکوها آماده و پله‌های اضطراری در نظر گرفته شده و امیدوارم تا پانزدهم شهریور برای حضور تماشاگران آماده شود. در بازسازی ورزشگاه آزادی مقاوم‌سازی، استانداردسازی و معماری اتفاق می‌افتد. این قسمت که تمام شد بعد قسمت شرقی و بعد از آن هم بخش‌های شمالی و جنوبی را ترمیم خواهیم کرد.»
جستجو
آرشیو تاریخی