خبر

دو باشگاه مصری دیگر دنبال عطیه‌الله
از شنبه شب دوباره بحث رویکرد پرسپولیس به یحیی عطیه‌الله به عنوان گزینه دفاع چپ مطرح بوده اما همچنان این انتقال نشدنی به نظر می‌رسد.
سیف ظاهر، خبرنگار مراکشی طی اظهاراتی در کانال «آن تایم اسپورت» عنوان کرد با ایجنت یحیی عطیه‌الله، بازیکن مراکشی و شاغل در فوتبال روسیه تماس گرفته و او تأکید داشته که این مدافع به عقد قرارداد با باشگاه الاهلی مصر نزدیک شده ولی یک تیم دیگر در همین کشور نیز او را می‌خواهد.
او یادآور شد: ایجنت عطیه‌الله عنوان کرد که دو باشگاه در لیگ برتر مصر غیر از الاهلی وجود دارند که می‌خواهند در همین تابستان او را جذب کنند و وارد رقابت جدی برای جذب او شده‌اند که طی روزهای آینده در این باره تعیین تکلیف می‌شود.
 

سروش و خدابنده‌لو در خاکسپاری هوادار متعصب
سعید هاشمی از اعضای کانون هواداران باشگاه و از هواداران متعصب تیم پرسپولیس که فعالیت زیادی برای هدایت و هماهنگی سکوهای هواداری برای حمایت و تشویق تیم داشت، روز یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
دیروز مراسم خاکسپاری این هوادار برگزار شد و دو بازیکن پرسپولیس برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده آن مرحوم به بهشت زهرا رفتند.
محمد خدابنده‌لو و سروش رفیعی از فرصت تعطیلی تمرین دیروز استفاده کردند تا به خانواده این هوادار پرسپولیسی تسلیت بگویند.
 

گاریدو در سفارت اسپانیا
یک هفته از آغاز تمرینات پرسپولیس در تهران زیر نظر خوان کارلوس گاریدو اسپانیایی می‌گذرد و این سرمربی پس از چند جلسه تمرین سنگین و یک بازی دوستانه، دیروز به شاگردانش استراحت داد.
گاریدو از این فرصت استفاده کرد و دیروز به همراه دستیارش، چاوی اولیوا از سفارت اسپانیا در تهران بازدید کرد.
گاریدو نوشت: «یک لذت بزرگ برای دیدن سفارت اسپانیا در تهران. ما احساس می‌کنیم که در خانه هستیم. از همه هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که به ما خوشامد گفتند. تشکر.»

جستجو
آرشیو تاریخی