گلزنی با پنالتی حکم دستگرمی داشت

عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس غافلگیرتان می‌کند

ناصر قراگزلو
روزنامه‌نگار


مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که در این فصل با شماره 9 در این تیم بازی خواهد کرد اولین گل خودش را پس از بازگشت به پرسپولیس درمقابل تیمی که تلفیقی از بازیکنان رده‌های مختلف بود به ثمر رساند تا بیشتر خودش را به گاریدو ثابت کند. با عبدی درباره شرایط خودش و پرسپولیس گپ زدیم که می‌خوانید:

درباره شرایط تیم و تمرینات بدنسازی چه صحبتی داری؟
تمرینات فشرده‌ای را انجام دادیم و اکثراً روزی دو نوبت تمرین داشتیم تا به صلاحدید سرمربی و با برنامه‌های ایشان به چیزی که مد نظرشان است به شکل خوبی دست یابیم. مربی بدنسازمان هم خیلی خوب کار می‌کند و امیدواریم تا شروع لیگ شرایط بدنی‌مان بهتر شود.
درباره بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس پیوستند چه نظری داری؟
به هر حال بازیکنان خوبی آمده‌اند که همگی با نظر گاریدو بوده و حتماً می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. فرشاد و علی که در پرسپولیس بودند و به لحاظ فنی بازیکنان خیلی خوبی هستند، در مورد بازیکن مراکشی هم سرمربی از توانایی‌های او شناخت کافی داشته به همین دلیل حتماً با چنین بازیکنانی می‌توانیم شرایط خیلی خوبی پیدا کنیم.
در خصوص مثلث خط حمله که با حضور تو، عیسی و علیپور تشکیل شده چه نظری داری؟
خوشبختانه پرسپولیس تیمی است که در هر پست بازیکنان خیلی خوبی دارد. بازیکنانی که در چند سال اخیر ارزش‌های فنی خودشان را به خوبی نشان دادند. در خط حمله هم به نظرم بازیکنان خوبی حضور دارند. از بازگشت علی علیپور بچه محل خودم به تیم پرسپولیس خوشحالم. او با توجه به تجربه خودش حتماً می‌تواند به تیم کمک کند. خودم فکر می‌کنم مثلث خط حمله ما برای تیم‌های دیگر مشکل‌ساز خواهد شد و با تغذیه مناسب حتماً تیم‌های دیگر را غافلگیر خواهیم کرد. با تیم خوبی که داریم در لیگ بیست و چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
اولین گلت را هم در بازگشت به پرسپولیس به ثمر رساندی. در این رابطه چه توضیحی داری؟
به هر حال گلزنی در هر حالتی حس خیلی خوبی برای یک بازیکن که اتفاقاً وظیفه‌اش هم گلزنی هست خواهد داشت. گلم از روی نقطه پنالتی هم برای من در شروع کارم حالت دستگرمی
داشت. ان‌شاءالله با تمرینات گاریدو سعی می‌کنیم خیلی خوب آماده شویم و در فصل آینده هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. می‌دانم که توقع هواداران از ما فقط تکرار قهرمانی و حضور موفق در آسیاست به همین دلیل خیلی خوب تمرین می‌کنیم تا در لیگ باز هم قدرت‌مان را به رخ حریفان بکشیم.

 

عملکرد جالب توجه مهاجمی
که طرد شده بود
عبدی شماره ۹ جدید پرسپولیس
روز یکشنبه تیم پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل منتخب آکادمی خود به میدان رفت که این مسابقه با سه گل مهدی عبدی، یاسین سلمانی و حسین حاجی‌زاده به سود تیم اصلی پرسپولیس به اتمام رسید. در این مسابقه، مهدی عبدی با شماره ۹ پرسپولیس که فصل گذشته بر تن مهدی ترابی بود به میدان رفت و با توجه به عملکرد خوب او، انتظار می‌رود خوان کارلوس گاریدو حساب ویژه‌ای روی مهدی عبدی باز کند. عبدی که فصل گذشته را به طور قرضی در تیم تراکتور سپری کرد، عزم خود را برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس جزم کرده و شاید گاریدو، دومین مربی خارجی پس از کالدرون باشد که به قابلیت‌های او اعتماد کند.
البته که حضور عبدی در ترکیب پرسپولیس برای این فصل هنوز قطعی نیست و احتمال فروش وی به طور کامل رد نشده اما پوشیدن پیراهن شماره ۹، می‌تواند نشانه‌ای بر حضور او در برنامه‌های گاریدو باشد. پیراهنی که با توجه به سابقه ستارگانی چون مهدی طارمی و ترابی، می‌تواند باعث افزایش فشار مضاعف روی مهدی عبدی شود. او در فصل گذشته لیگ برتر برای تراکتور در ۲۰ مسابقه موفق شد ۶ گل به ثمر برساند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی