بازدید رئیس فدراسیون والیبال از ورزشگاه شهداب

تقوی: میزبانی یزد یک اتفاق تاریخی است

سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال که به یزد سفر کرده بود در جلسه‌ای با امیر و حمیدرضا شرافت مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره باشگاه شهداب یزد در خصوص میزبانی این باشگاه در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ دیدار و گفت‌و‌گو کرد.او همچنین بلافاصله با مهران فاطمی استاندار یزد دیدار کرد و به عنوان نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی در ایران حکم استاندار یزد به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در یزد را ابلاغ کرد.
 فاطمی در این جلسه گفت: «برای اولین بار در تاریخ است که شهر یزد میزبان چنین رویداد مهم و معتبری می‌شود که از این بابت بسیار خوشحالم و از مهندس تقوی تشکر و قدردانی می‌کنم. همه مدیران و اهالی استانی و ورزشی یزد انگیزه زیادی برای میزبانی این رقابت‌ها دارند و تمام تلاش خود را برای میزبانی عالی در این رقابت‌ها خواهند کرد. در حال حاضر همه استان بسیج شده‌اند تا ملزومات مورد نیاز را مهیا کنند. از مجموعه شهداب هم تشکر می‌کنم که این گونه مشتاقانه به دنبال اعتلای ورزش والیبال در استان هستند.»
 همچنین تقوی میزبانی شهداب را یک اتفاق تاریخی دانست: «اهمیت ورزش به عنوان یک دیپلماسی باارزش هر روز بیشتر می‌شود و کشورها میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنند تا بتوانند میزبانی رقابت‌های مختلف را برعهده بگیرند و فرهنگ و تاریخ خود را به جهان معرفی کنند تا در کنارش جنبه سرگرمی هم ایجاد کنند. با حمایت استاندار محترم و مجموعه شهداب، شاهد اتفاقی تاریخی در یزد خواهیم بود که حضور تیم‌های مختلف آسیایی با ستاره‌های جهانی والیبال توجه بیش از ۱۰۰ کشور والیبال دنیا را به یزد معطوف خواهد کرد. من به عنوان رئیس فدراسیون والیبال ایران و نماینده فدراسیون جهانی والیبال و کنفدراسیون والیبال آسیا با افتخار استاندار یزد را به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا منصوب می‌کنم.»
جستجو
آرشیو تاریخی