صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • المپیک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

جمع‌آوری پول برای خرید ویلیامز

پس از پایان یورو 2024، بارسلونا به دنبال سرعت بخشیدن به پروژه‌های نقل‌ و انتقالاتی خودش است تا هر چه زودتر تکلیف لیست کامل تیم برای فصل
 2024-25 مشخص شود. نیکو ویلیامز که بعد از عملکرد درخشانش در آلمان تحسین همگان را برانگیخته، هدف اصلی بلوگرانا برای تقویت جناح چپ خط حمله است. با وجود اینکه خوان لاپورتا با قاطعیت از توانایی بارسلونا برای خرید نیکو ویلیامز گفته، اما هواداران آبی‌واناری جهت اطمینان خاطر بیشتر، شروع به ارسال کمک‌هزینه به باشگاه محبوب‌شان کرده‌اند. تعداد پرشماری از طرفداران بارسا از طریق شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» به باشگاه پول می‌دهند و خواهان این هستند که حمایت مالی گسترده آنها صرف خرید نیکو ویلیامز شود. این ابتکار جالب نشان‌‌دهنده شور و اشتیاق فوق‌العاده هواداران بارسلونا برای جذب این ستاره جوان است. با وجود موانع مالی موجود، بارسایی‌ها امیدوارند که با کمک‌های خود، به باشگاه در رسیدن به این هدف، یاری برسانند.

 

کوکوریا موی خود را قرمز کرد

دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو 2024 در حالی با برتری 2-1 لاروخا به پایان رسید که مارک کوکوریا، مدافع اسپانیا که نمایش درخشانی در یورو 2024 داشت، قول داده بود که اگر تیم کشورش قهرمان یورو شود، موی خود را قرمز (رنگ پیراهن تیم ملی اسپانیا) می‌کند. او پس از قهرمانی ماتادورها در جام ملت‌های اروپا به قولش عمل کرد و به مناسبت قهرمانی اسپانیا موی خود را به رنگ قرمز در آورد.

 

یک رستوران
در لیگ کنفرانس اروپا

تیم «رستوران برونو» که در سال 2013 تأسیس شده، در وقت‌های اضافه بازی برگشت مقابل دری سیتی ایرلند 1-2 شکست خورد اما به دلیل پیروزی 2-0 در بازی رفت، در مجموع برنده شد و به دور بعدی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد. این اولین بار است که این باشگاه به عنوان نماینده جبل‌الطارق توانسته یک مرحله از مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره اروپا را پشت سر بگذارد. اکنون تاریخ‌سازی آنها ادامه دارد و باید در مرحله دوم مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا در تاریخ 25 جولای در خانه تیم اف‌سی کپنهاگ بازی کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی