صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • المپیک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

کار ارزشمند بخش رسانه‌ای باشگاه‌های ایرانی

رقابت انیمیشنی در نقل و انتقالات

در فصل نقل و انتقالات همان‌قدر که رقابت بین باشگاه‌های ایرانی برای جذب ستاره‌ها داغ است، رقابت داغی هم بین بخش رسانه‌ای باشگاه‌ها برای معرفی خریدهای جدید و افزایش بازدید در صفحات مربوط به تیم‌ها وجود دارد. موضوعی که با حضور چهره‌های جوان در تیم رسانه‌ای باشگاه‌ها، این روزها با کیفیت نسبتاً خوبی پیگیری می‌شود و باشگاه‌های مطرح ایرانی از حیث کار رسانه‌ای، نمره قبولی می‌گیرند.
باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان با الگوبرداری از صفحات باشگاه‌های اروپایی در فضای مجازی، از کارهای گرافیکی خاص و تازه برای معرفی خریدهای جدید خود استفاده کردند که این موضوع، به تصویر عمومی باشگاه کمک بسیار زیادی می‌کند. اگر یک مخاطب غیرایرانی صفحات باشگاه‌های لیگ برتر ایران را باز کند، با توجه به شکل مناسب صفحات باشگاه‌ها نمی‌تواند تصور کند که این تیم‌ها، برای بدیهی‌ترین مسائل فوتبال مثل کسب مجوز حرفه‌ای و آماده‌سازی ورزشگاه ناتوان است.
کاش به همان اندازه که بخش رسانه‌ای باشگاه‌ها به‌روز و بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت می‌کنند، بخش مدیریتی باشگاه‌ها نیز بتوانند از الگوهای مدرن مدیریت ورزشی در دنیا درس بگیرند تا شاهد وضعیت نابسامان فوتبال ایران در سال‌های اخیر نباشیم. کلاف سردرگمی که شاید راه‌حل آن، در حضور افراد جوان و به‌روز در رأس کار درست مانند تیم رسانه‌ای باشگاه‌های مطرح فوتبال ایران باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی