صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • المپیک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و پنج - ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

نقل و انتقالات

بازیکن خارجی صنعت‌ در امارات
بوباکار تراوالی بازیکن فصل گذشته صنعت نفت راهی تیم العروبه امارات شد تا با محمدرضا آزادی هم‌تیمی شود. تراوالی سابقه بازی برای تیم‌های عجمان امارات و الشباب عربستان را نیز در کارنامه دارد.


مطهری باز هم دستیار یحیی شد
همان طور که یحیی گل‌محمدی سرمربی فولاد مدعی شده بود که حمید مطهری بعد از فسخ قرارداد با تراکتور به اهواز خواهد آمد این اتفاق افتاد و پس از جلسه مشترک با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه قرارداد همکاری بین طرفین امضا شد.


هافبک کروات خرید جدید تراکتور
باشگاه واراژدین کرواسی اعلام کرد که تیم تراکتور برای انتقال ایگور پوستونسکی، هافبک شماره هشت این تیم، با آنها به توافق رسیده است. واراژدین اعلام کرد که رضایتنامه او به مقصد تراکتور صادر خواهد شد و این بازیکن فصل جدید را در لیگ ایران سپری خواهد کرد.


اکبرپور سرباز دقیقی
یونس اکبرپور که در فصل اخیر عملکرد درخشانی زیر نظر سیدمجتبی حسینی داشت و در تمام 30 مسابقه لیگ برتر و 4 دیدار جام حذفی برای این تیم به میدان رفت، به دلیل گذراندن دوران سربازی مجبور به ترک آلومینیوم اراک و حضور در ملوان انزلی شد.


شکوری مربی جدید ملوان
اگر چه دقیقی قصد دارد تا امروز لیست دستیارانش را تکمیل کند؛ اما تا این لحظه قرار شده مهرداد کریمیان به عنوان دستیار اول فعالیت کند. ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و عضو سابق هیأت مدیره پیکان نیز در لیست دستیاران سرمربی جدید ملوانان دیده می‌شود.


واگنین سیرجانی شد
باشگاه گل‌گهر سیرجان با بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور قرارداد بست. به نقل از روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان؛ گوستاوو واگنین وینگر برزیلی تیم فوتبال تراکتور تبریز با عقد قراردادی به باشگاه گل‌گهر پیوست. واگنین سابقه عضویت در تیم‌هایی همچون سالرنیتانا، مسینا و لچه ایتالیا، لیائونینگ چین و عجمان امارات را در کارنامه دارد.


خداحافظی نعمتی از تراکتور
سیامک نعمتی که یک سال قبل از پرسپولیس به تراکتور اضافه شد و دوران خوبی همراه با سرخ پوشان تبریزی داشت، تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و اعلام کرد قراردادش را تمدید نخواهد کرد: «ممنون از همه بازیکن‌ها و کادر فنی و تمامی افراد باشگاه. امسال هم از من خواسته شد در تیم حضور داشته باشم ولی بنا به شرایطی این افتخار نصیبم نشد.»


محمدی و مشکل ثبت قرارداد
باشگاه ذوب‌آهن مدعی است که به واسطه دستورالعمل‌های نقل و انتقالاتی جدید قرارداد جواد محمدی را به صورت یکطرفه در مهلت قانونی تمدید کرده و این بازیکن حق امضای قرارداد جدید با فولاد را نداشته است. در شرایطی که محمدجواد محمدی در تمرینات فولاد هم شرکت کرده، مدیران ذوب‌آهن در نامه خود به سازمان لیگ تأکید کردند که با این بازیکن قرارداد دارند و خواهان عدم ثبت قرارداد وی در سازمان لیگ شده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی