خبر

در انتظار علی کریمی
هواداران استقلال منتظرند جذب علی کریمی قطعی شود. در 48 ساعت گذشته احتمال حضور این بازیکن که در لیگ ترکیه بازی می‌کند، به نقطه اوج رسیده و هواداران آبی منتظرند این بازیکن هم به استقلال بازگردد.
کریمی سابقه بازی در ترکیب استقلال را دارد و با فضای بازی در این تیم بیگانه نیست اما در سال‌های اخیر هربار بحث حضور این بازیکن در استقلال مطرح شد در نهایت کریمی به استقلالی‌ها پیغام داد که فعلاً قصد ندارد در لیگ ایران به بازی ادامه دهد. حال شاید این بار ماجرا قدری متفاوت باشد و کریمی بتواند برای استقلال به میدان برود و بعد از سال‌ها شاهد بازگشت او به خط میانی آبی‌ها باشیم.
 

کوشکی، خرید جدید آبی‌ها
باشگاه استقلال توافقات اولیه‌ای با علیرضا کوشکی داشته اما هنوز حضور این بازیکن در ترکیب آبی‌ها قطعی نیست. بعد از مذاکرات اولیه با این بازیکن شایعاتی پیرامون منتفی شدن عقد قرارداد با این بازیکن به گوش رسید که البته باشگاه استقلال این خبر را تکذیب و اعلام کرد که همچنان در حال مذاکره با این وینگر هستند و قصد دارند در صورت فراهم شدن شرایط لازم با این بازیکن قرارداد منعقد کنند.
 

برادران محمدی شکل نمی‌گیرد
یکی دیگر از احتمالاتی که در نقل و انتقالات استقلال نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرد، جذب میلاد محمدی، برادر مهرداد محمدی است. گفته شده که این بازیکن از طریق برادرش به استقلال وصل شده و حتی نکونام نیز با او صحبت‌هایی انجام داده است. میلاد محمدی در پست دفاع چپ بازی می‌کند اما حضورش در استقلال قطعی نیست چون با تیم آدنا اسپور ترکیه قرارداد دارد و چنانچه استقلال بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد، باید پول رضایتنامه‌اش را به باشگاه ترکیه‌ای پرداخت کند.
 

اردوی ترکیه قطعی است
در روزهای آتی استقلال راهی اردوی ترکیه خواهد شد و بازیکنان مدارک خود را تحویل باشگاه داده‌اند تا در راستای اخذ بلیت و ویزا اقداماتی انجام شود. قرار شده تا قبل از سفر تیم به سمت ترکیه بخش اعظمی از خریدهای جدید انجام شود و استقلال با ترکیب کامل گام به این اردو بگذارد. اردوی ترکیه احتمالاً دو هفته به طول خواهد انجامید و آبی‌ها بخش عمده‌ای از تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را در این کشور انجام خواهند داد. استقلال در سال‌های اخیر کمتر به اردوی خارجی رفته اما قرار است بعد از سال‌ها دوباره برگزاری اردوی
برون مرزی به انجام برسد.
 

بازگشت سیلوا
رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که فصل پیش با 32 سال سن پیرترین بازیکن این تیم محسوب می‌شد، به ایران بازگشته و تمرینات خود را شروع کرده است. سیلوا در زمانی که در کشورش برزیل بود نیز تمرینات خود را به شکل مستمر انجام داد تا از نظر آمادگی جسمانی و انجام تمرینات استقلال با مشکل مواجه نشود. سیلوا با توجه به توانمندی‌هایی که دارد، قطعاً در لیگ آتی نیز به یکی از بازیکنان کلیدی و اصلی آبی‌ها تبدیل خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی