پادرمیانی کاپیتان برای ورود هواداران به کمپ

پنجشنبه گذشته آن عده ازهوادارانی که برای تماشای تمرین به کمپ ناصر حجازی رفته بودند، تصور نمی‌کردند که برخی مانع ورودشان به ورزشگاه شوند. داستان این بود که حراست باشگاه مقابل در کمپ آمد و به هواداران اطلاع داد که با تشخیص کادر فنی تمرین بدون حضورهواداران خواهد بود. تلاش آنها برای متقاعد کردن نگهبان اما فایده‌ای نداشت.
به واسطه این ممانعت در ابتدا جر و بحث لفظی رخ داد و بعد از آن هم درگیری فیزیکی جزئی صورت گرفت. در نهایت تماشاگران حاضر مقابل در باشگاه تصمیم گرفتند صدای اعتراض‌شان را از پشت دیوارهای کمپ به گوش جواد نکونام برسانند. آنها با سر دادن شعار «جواد یادت باشه، هوادار باید باشه» شدت ناراحتی خود را ابراز کردند اما نکته قابل توجه این بود که چند نفر از معترضان هم نام فرهاد مجیدی را فریاد زدند.
بعد از این اتفاقات سید حسین حسینی، کاپیتان استقلال پیگیر ورود هواداران به کمپ شد. حسینی به سمت هواداران رفت و به آنها قول داد که با حراست کمپ هماهنگ کند تا هواداران را به داخل راه بدهد. چند دقیقه بعد هواداران توانستند وارد کمپ حجازی شوند تا برای دقایقی هم که شده تمرین را از نزدیک نگاه کنند.
این اتفاقات برای نکونام که برخلاف سال گذشته در فصل نقل و انتقالات امسال نفرات خوبی را جذب کرده و سکوتش نشانه رضایت بوده هرگز خوشایند نیست.
جستجو
آرشیو تاریخی