خبر

جذب قلی‌زاده غیرممکن شد
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بانک شهر به او مأموریت داده سراغ گزینه مد نظر هواداران که علی قلی‌زاده است برود و باب مذاکره با او را باز کند اما به نظر می‌رسد جذب این بازیکن نشدنی است.
قلی‌زاده به پرسپولیس علاقه‌مند است و گفته شده در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند اما امکان جدا شدنش از باشگاه لهستانی وجود ندارد یا اینکه رقم آزادسازی او آنقدر بالاست که عملاً امکان رفتن به سمت این خرید وجود ندارد.
قلی‌زاده فصل قبل با مصدومیتی طولانی مواجه بود و بخش مهمی از فصل را از دست داد. به همین خاطر باشگاه لخ پوزنان می‌خواهد از این بازیکن در فصل پیش رو استفاده کند.
 

بعد از حضور در تیم دسته سومی اسپانیا
استوری لوکادیا خطاب به پرسپولیسی‌ها
یورگن لوکادیا که زمانی ستاره پرسپولیس بود بعد از افتی فاحش به تیم اینترسیتی در سطح سوم فوتبال اسپانیا پیوست .لوکادیا در نقل‌ و انتقالات زمستانی راهی تیم آموربیتا در سطح دوم شده بود، اما پس از انجام تنها ۵۴ دقیقه بازی و بدون گل زده از این تیم که به دسته سوم سقوط کرده بود، جدا شد.
عجیب اینکه او بعد از انتقال به تیم اینترسیتی در لیگ دسته سه اسپانیا با انتشار یک استوری و به زبان فارسی خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت :«ممنون از حمایت همیشگی ارتش سرخ، متأسفانه این فصل امکان بازگشت به پرسپولیس برایم مقدور نبود اما پرسپولیس همیشه در قلب منه و آرزوی من اینه که یک روز دوباره به پرسپولیس برگردم، این رویای من هستش .ممنون بابت حمایت همیشگی شما و تمام پیام‌هایی که فرستادید، من همیشه قرمز خواهم ماند.»
جالب اینکه دعوای حقوقی بین باشگاه پرسپولیس و لوکادیا در دادگاه عالی ورزش ادامه دارد. او محکوم به پرداخت مبلغی به پرسپولیس شده و 10 روز زمان داشت لایحه‌ای دفاعی بفرستد.
 

پاسخ منفی گل گهر به درخواست سرخ‌‌ها
تارتار اخباری را به پرسپولیس نمی‌دهد
باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند با یک چالش بزرگ برای انتخاب دروازه‌بانی مطمئن روبه‌رو شد. در این میان نام گزینه‌های زیادی به میان آمد که جدی‌ترین‌شان محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل گهر بود. اما از آنجا که اخباری همچنان با این تیم قرارداد دارد، مسئولان تیم سیرجانی با این انتقال مخالفت کرده و بر این باورند که اگر دروازه‌بان‌شان را بدهند چه کسی را جایگزین او کنند. بدون شک مهدی تارتار سرمربی جدید گل‌گهر هم برای قبول هدایت این تیم روی داشته‌های گل گهر حساب کرده بود.
 

 درویش دنبال بازیکن زیر 23
میانگین سنی بالای بازیکنان پرسپولیس یکی از انتقادهای وارد شده به این تیم بود. به همین دلیل آنها برای فصل پیش رو به دنبال بازیکنان جوان و زیر 23 سال هستند. به طور حتم قبل از هر چیز سراغ تیم‌های پایه خودشان می‌روند و بعد از آن هم شاید مشورت با حسین عبدی بتواند کمک زیادی به آنها کند.
 

سعید صادقی می‌ماند
فصل گذشته با درخشش امید عالیشاه، اورونوف و مهدی ترابی خیلی فرصت بازی به سعید صادقی نرسید. او در هفته‌های پایانی هم با مصدومیت مواجه شد و نتوانست در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار گیرد. او این روزها به همین دلیل در تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود و از آنجا که فصل گذشته قراردادش به مدت یک فصل دیگر تمدید شد بسیار بعید به نظر می‌رسد که قصد جدایی داشته باشد مگر اینکه باشگاه او را در لیست مازاد قرار دهد.
 

جذب وینگر و گلر خارجی
این طور که شنیده شده سهمیه استفاده از بازیکنان خارجی برای تیم‌های لیگ برتر افزایش پیدا خواهد کرد. اگر این اتفاق بیفتد آن وقت پرسپولیسی‌ها اولویت‌شان جذب دروازه‌بان خارجی و وینگر می‌شود.حتی درویش هم در آخرین اظهار نظرش گفته که: «ما دو دروازه بان خوب خارجی را هم مد نظر داریم و سعی می‌کنیم بهترین را انتخاب کنیم.»
 

شاهرودی گزینه دستیاری گاریدو
از دیروز خبری اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده شد مبنی بر اینکه رضا شاهرودی پیشکسوت این تیم به عنوان دستیار ایرانی گاریدو به کادر فنی قرمزهای پایتخت اضافه خواهد شد. البته هنوز باشگاه هیچ واکنشی به این مهم نشان نداده است. به احتمال بسیار زیاد تا قبل از اردوی هلند تکلیف کادرفنی هم نهایی می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی