مدافع چپ و دروازه بان اولویت اصلی سرخ پوشان

 بعد از اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و ازدحام برخی از آنها مقابل ساختمان این باشگاه، درویش و همکارانش سرعت بیشتری به روند نقل و انتقالاتی خود دادند و موفق شدند در هفته‌ای که دو روز تعطیلی داشت و پایتخت خلوت شده بود سه بازیکن جدید جذب کرده، یک تمدیدی را ثبت کنند و یک توافق مهم داشته باشند.
بعد از تمدید قرارداد سروش رفیعی، پرسپولیس موفق شد کار انتقال علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود را نهایی کرده و با گولسیانی هم به توافق نهایی دست یابد.
با این حساب و با در نظر گرفتن اینکه احتمال جدایی عبدالکریم حسن بسیار بالاست، حالا اولویت نقل و انتقالاتی سرخ‌ها یک مدافع چپ و یک دروازه‌بان است که برای هر دو پست هم باشگاه گزینه خارجی زیر سر دارد و در همین زمینه گزینه‌هایی هم مطرح و رسانه‌ای شده است.
در لیست بزرگسال پرسپولیس با در نظر گرفتن سه بازیکن جدید شده و البته گولسیانی تعداد بازیکنان فهرست بزرگسال به 19 نفر می‌رسد و تنها یک جای خالی دیگر وجود دارد. در واقع اگر عبدالکریم حسن جدا شود پرسپولیس تنها دو بازیکن بزرگسال دیگر می‌تواند جذب کند مگر اینکه بازیکنانی مثل احمد گوهری که خواستار جدایی هستند از جمع سرخ‌ها جدا شوند.
در عین حال غیر از محدودیت لیست بزرگسال، محدودیت در اختیار داشتن بازیکنان خارجی هم می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود. طبق قانون امسال باشگاه می‌تواند 1+4 بازیکن خارجی داشته باشند اما چون پرسپولیس به نبیل باهویی و وحدت هنانوف خیلی کم میدان داده دو تا از این سهمیه‌ها سوخت شده و به 3 می‌رسد.
اگر عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدا شود فعلاً سه سهمیه خارجی پرسپولیس با حضور گولسیانی، العملود و اورونوف پر شده اما قرار است یک سهمیه دیگر برای تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان در نظر گرفته شود. با این حال باز هم پرسپولیس یک جای خالی دیگر برای جذب مدافع چپ یا گلر خارجی کم دارد مگر اینکه طبق آنچه شنیده می‌شود یا دوباره یک سهمیه خارجی دیگر به تمام تیم‌های لیگ برتری اضافه شود یا طبق آنچه این باشگاه بدان معترض بود و می‌گفت بازیکنان فوق مصدوم بودند که بازی نکردند، مدارکی داشته باشند که ایفمارک با تأییدیه دوران مصدومیت نبیل باهویی یک سهمیه خارجی این باشگاه از بین نرود.
جستجو
آرشیو تاریخی