صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • المپیک
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و سه - ۲۳ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و سه - ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

خبر

زمان جدایی ناگلزمان مشخص شد
یولیان ناگلزمان سرمربی آلمان چند ماه قبل به عنوان جانشین هانسی فلیک هدایت ژرمن‌ها را برعهده گرفت و با کسب نتایج خوب قراردادش تا پس از جام جهانی ۲۰۲۶ از سوی فدراسیون فوتبال این کشور تمدید شد تا چند سال پیش‌رو را در این تیم حضور داشته باشد. شاگردان این مربی جوان آلمانی عملکرد بسیار خوبی را در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به نمایش گذاشتند و باوجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی و قبول شکست مقابل تیم ملی اسپانیا توانستند رضایت فوتبالدوستان و مدیران فدراسیون آلمان را پس از چند دوره ناکامی در جام جهانی و یورو به دست آورند. همین موضوع باعث شد که بسیاری به این باور برسند که ناگلزمان قرار است چند سالی روی نیمکت تیم ملی آلمان حضور داشته باشد و شاید مدت زمان زیادی طول بکشد که بار دیگر درباره بازگشت به فوتبال در سطح باشگاهی تصمیم بگیرد اما به نظر می‌رسد که تصمیم این مربی آلمانی چیز دیگری است. روزنامه بیلد خبر داده است که ناگلزمان پس از پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تحت هر شرایطی تیم ملی آلمان را ترک خواهد کرد. این تصمیم او قطعی است و حتی اگر عملکرد موفقی در این جام جهانی داشته باشد و عنوان قهرمانی را هم به دست آورد، مایل است که بار دیگر به فوتبال باشگاهی برگردد و این موضوع را به اطلاع مدیران فوتبال این کشور هم رسانده است.
 

کروس، پرهوادارترین بازیکن یورو
رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در خاک آلمان برگزار شد و تیم ملی این کشور توانست با ارائه عملکردی درخشان بسیاری از فوتبالدوستان را مجذوب خودش کند و تعداد دنبال‌کننده‌های بسیاری از بازیکنان این تیم در طول این مسابقات به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرد. تونی کروس جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ از نظر افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی بود. تحلیلی که از سوی
Betway صورت گرفته است نشان می‌دهد که این بازیکن از زمان شروع این مسابقات ۸۷۵۱۰۰ دنبال‌کننده جدید در اینستاگرامش داشته است. این یعنی او حتی موفق شده است توجه بیشتری نسبت به بازیکنان جوان و درخشانی مانند فلورین ویرتز و جمال موسیالا را جلب کند که در جایگاه دوم و سوم این آنالیز صورت گرفته، قرار دارند و در طول این جام مورد توجه بسیاری قرار داشتند. این ستاره آلمانی در آخرین دیدارهایش با پیراهن تیم ملی این کشور نشان داد که یکی از ارکان اصلی و قدرتمند این تیم بوده و توانست با ارائه یک عملکرد درخشان نقش مهمی را در صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی ایفا کند و هواداران هم به خوبی این موضوع را دیدند و تحسین کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی