صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • المپیک
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
شماره هفت هزار و ششصد و دو - ۲۱ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و دو - ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۴

نقل قول

واکنش‌ها پس از شکست فرانسه
دیدار حساس سه‌شنبه شب تیم‌های اسپانیا و فرانسه با برتری دو بر یک ماتادور ها به پایان رسید؛ بازیکنان و سرمربیان دو تیم در خصوص این بازی به اظهار نظر پرداختند.

ناچو:رسیدن به فینال با تیم ملی جادویی است
 ناچو فرناندز که به دلیل محرومیت له‌نرماند فرصت حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا برای دیدار نیمه‌نهایی را داشت، در خصوص پیروزی شیرین تیم ملی کشورش و صعود به فینال جام صحبت کرد: «شگفت‌انگیز است، ما خوشحال و خسته‌ایم. رسیدن به فینال یک رقابت اروپایی با تیم ملی جادویی است. نمی‌توانم این موضوع را باور کنم. اگر چند ماه پیش کسی به من می‌گفت که این اتفاق می‌افتد، باور نمی‌کردم. واقعاً عالی و باورنکردنی است. به همه اسپانیایی‌ها و هواداران‌مان در سراسر جهان تبریک می‌گویم.»
 
یامال: می‌خواهم با قهرمانی در یورو جشن تولد بگیرم
 لامینه یامال، هافبک 16 ساله اسپانیا، که با گلزنی و نمایشی تماشایی در مقابل فرانسه، نقش مهمی در صعود تیمش به فینال یورو 2024 داشت، در گفت‌و‌گو با «لا اونو» گفت: «احساس فوق‌العاده‌ای دارم که به فینال رسیدیم. اما حالا مهم‌ترین چیز این است که قهرمان شویم. لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و کسی انتظار نداشت که اینقدر زود گل بزنم. فقط می‌خواستم توپ را به سمت دروازه شوت کنم و خوشحالم که گل شد. سعی می‌کنم زیاد به حواشی فکر نکنم، از بازی لذت ببرم و به تیم کمک کنم. از این پیروزی و صعود به فینال خیلی خوشحالم. من فقط می‌خواهم برنده شوم، برنده شوم و برنده شوم. و چه بهتر که این اتفاق در روز تولدم و در کنار هم‌تیمی‌هایم در آلمان رخ دهد.»

اولمو:  گل یامال واقعاً دیدنی بود
 دنی اولمو پس از بازی اسپانیا و فرانسه گفت: «درمورد شانس قهرمانی باید بگویم، ما بسیار بسیار نزدیک هستیم، فقط یک قدم فاصله داریم. این تیم به طرز باورنکردنی سخت کار می‌کند. ما شایسته حضور در این فینال هستیم. این هدف همه ماست. فرقی نمی‌کند به نام کنده باشد یا من، مهم پیروزی و کسب جواز حضور در فینال یورو است. ما به بازی خود ادامه دادیم.»
اولمو افزود: «گل یامال واقعاً دیدنی بود، سپس گل من به ثمر رسید و دیدید که چگونه نیمه دوم را کنترل کردیم. این یک بازی عالی برای همه بود.»

کیلیان امباپه: یورو 2024 برای من یک شکست بود
 کیلیان امباپه به حذف از یورو 2024 واکنش نشان داد: «در فوتبال، شما خوب هستید یا نیستید. امشب من خوب نبودم. یورو 2024 برای من یک شکست بود. می‌خواستم قهرمان اروپا شوم، اما حالا به تعطیلات می‌روم. استراحت خوبی خواهم کرد، این موضوع می‌تواند به من کمک کند. باید آماده شوم تا زندگی جدیدی را شروع کنم. می‌خواهم برای فصل آینده به بهترین نحو ممکن آماده باشم. کارهای زیادی باید انجام دهم. دیگر از ماسک خسته شده بودم. از پزشک تیم پرسیدم که می‌توانم ماسک را کنار بگذارم یا نه. او هم تصمیم را برعهده خودم گذاشت. بنابراین ماسک نزدم. »


دلافوئنته:  اکنون خوشحالی بیشتری وجود دارد
 لوییس دلافوئنته سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از برد مقابل فرانسه گفت: «ما خوشحالیم؛ قبلاً خوشحال بودیم که به این نیمه‌نهایی رسیدیم، اما اکنون خوشحالی بیشتری وجود دارد. به خصوص به دلیل در اختیار داشتن برخی از فوتبالیست‌های استثنایی، خیلی خوشحالم. آنها می‌دانند چگونه بازی‌ها را بخوانند و آنها را به شیوه‌ای استثنایی بازی کنند. از نظر دفاعی این یک مسابقه عالی بود؛ ما موقعیت‌هایی برای ضدحمله داشتیم. موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کردیم و می‌خواستیم آنها کمی بیشتر خودشان را نشان دهند و فکر می‌کنم در مجموع بازی بسیار کاملی انجام دادیم.»
 
دشان: شما باید تا حد امکان آرام باشید و گل بزنید
 دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از مسابقه از عملکرد تیمش گفت: «توانستیم خیلی زود دروازه را باز کنیم که عالی بود. اما آنقدرها خوب عمل نکردیم و آنطور که می‌خواستم بازی ما خوب نبود. با این حال تا پایان بازی به سمت دروازه حریف فشار آوردیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند، ما این را می‌دانستیم. اسپانیا از نظر مالکیت تیم برتری بود اما ما تا پایان تلاش کردیم. اسپانیا تیمی است که تا به حال بهترین عملکرد را داشته است و امروز دوباره آن را نشان دادند. ما به اندازه کافی حرکت رو به جلو نداشتیم. شما باید تا حد امکان آرام باشید و گل بزنید. این چیزی است که ما آن را از دست داده‌ایم. با این وجود، ما به نیمه‌نهایی رسیدیم و به لطف کولوموآنی راهی برای گلزنی پیدا کردیم. خیلی بهتر می‌شد اگر مثل تورنمنت‌های قبلی کار می‌کردیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی