کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی ژیمناست المپیکی:

این موفقیت‌ها متعلق به الفتی است

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه بازدید از اردوی ورزشکاران المپیکی سری هم به تمرینات مهدی الفتی ژیمناست المپیکی زد. او در این دیدار هم لحظاتی از تمرین الفتی را تماشا کرد و هم پای درددل ژیمناست المپیکی نشست.
هاشمی با امیدواری برای موفقیت این ورزشکار گفت: «اگر مهدی الفتی همین حرکت تمریناتش را در المپیک انجام دهد به مدال خواهد رسید. برای اولین بار در این رشته سهمیه المپیک کسب شده و این نشان می‌دهد که در این رشته ظرفیت وجود دارد.  باید بیش از گذشته به این رشته توجه شود. این موفقیت‌ها متعلق به مهدی است و امیدوارم که موفق باشد.» او در ادامه خطاب به ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: «هم‌اکنون چند حرکت انجام دادید و دو حرکت خیلی خوب بود و به گفته مربیان همین حرکت سبب کسب مدال می‌شود.  باید تمرکز خود را در المپیک بگذارید و گوش به فرمان مربی خود باشید. دغدغه شما هم حل خواهد شد و به آن فکر نکنید. باید در سایه آرامش پیش روید. ژیمناستیک آسیب دیده و نباید دیگر بیش از این آسیب ببیند. در بخش تهیه تجهیزات هم مبالغی تعیین شده تا بهتر این رشته توسعه پیدا کند.»
زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک هم در این دیدار توضیح داد: «خیرخواه از سال ۹۶ در تیم ملی مربی بود و از زندگی خود گذشته است. الفتی هم بعد از ۶۰ سال سهمیه گرفت. البته او پیش‌تر در بخش جوانان هم سهمیه المپیک گرفته بود که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست برود. از شما هم تشکر می‌کنم که به ژیمناستیک نگاه می‌کنید و در بخش تجهیزات هم کمک کردید.»
 مهدی الفتی ژیمناست المپیکی به وزیر ورزش قول داد همه تلاشش را برای بالا بردن پرچم ایران بکند: «قول مدال نمی‌دهم چون تجربه المپیک ندارم اما تمام تلاش خود را می‌کنم. می‌خواهم پرچم ایران را بالا ببرم.»
جستجو
آرشیو تاریخی