تراکتور، تیم سایه در بازار نقل و انتقالات

خریدهای پنهانی برای تی‌ تی‌ها

تیم تراکتور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حضور پررنگی را در بازار داشته اما با وجود اینکه گفته می‌شود این تیم با مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند قرارداد امضا کرده، هنوز از خریدهای جدیدش رونمایی نکرده و مالک این تیم هم هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که فصل آینده می‌خواهد تیم‌داری بکند یا خیر.
در این میان اما بازیکنان مطرح تیم‌های مختلف این روزها به دفتر هواپیمایی شخصی زنوزی تردد می‌کنند و به نظر می‌رسد این تیم در سایه مشغول فعالیت در بازار نقل و انتقالات  است. روز گذشته هم برادران محمدی در ساختمان ایرلاین شخصی زنوزی دیده شدند، هر چند که بلافاصله این خبر تکذیب شد و میلاد محمدی اعلام کرد: «این دیدار صرفاً دوستانه بوده است.»
تی تی‌ها در چند روز گذشته با وکیل علیرضا بیرانوند هم جلساتی داشتند و حتی شنیده می‌شود این بازیکن در هفته جاری، برای عقد قرارداد با تیم تراکتور راهی محل ساختمان ایرلاین شخصی زنوزی خواهد شد. مبالغ افسانه‌ای که این بازیکنان از تیم‌های صنعتی و خصوصی طلب می‌کنند باعث شده تا نهادهای نظارتی ذره‌‎بین خود را روی باشگاه‌های مذکور قرار دهند و حالا به نظر می‌رسد تراکتور با توجه به اینکه در کانون توجه رسانه‌ها است، سعی دارد تا با آرام شدن فضا از خریدهای جدیدش رونمایی کند.
به علاوه که امسال قانون سقف بودجه برای کنترل قیمت‌ها در نظر گرفته شده اما ارقامی که در رسانه پیرامون پیشنهادات تراکتور مطرح می‌شود، هیچ سنخیتی با سقف 325 میلیاردی ندارد. حالا تیم تراکتور، بدون داشتن سرمربی اقدام به خرید ستاره‌ها می‌کند و در این بین نقش پر رنگ این ماجراها افرادی از نزدیکان زنوزی هستند که با محرومیت فعالیت فوتبالی هم رو به رو شده‌اند اما این روزها پر قدرت در بازار نقل و انتقالات جولان می‌دهند.
جستجو
آرشیو تاریخی