بازیکنان به فکر جدایی‌اند

بیگی: نساجی بلاتکلیف است

  با اعلام آمادگی واگذاری امتیاز باشگاه نساجی مازندران توسط رضا حدادیان مالک این باشگاه، موجی از استرس و نگرانی شهر قائمشهر و دوستداران این تیم ریشه‌دار شمالی را فرا گرفت و این تیم قدیمی فوتبال کشورمان هم‌اکنون وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد.
 ساکت الهامی سرمربی این تیم، ادامه حضورش در قائمشهر را به حضور حدادیان منوط کرده و به بازیکنان هم این موضوع را اطلاع داده است. صبح روز گذشته هم محمد عباس‌زاده یک استوری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد و خواستار تعیین تکلیف زودتر نساجی برای فصل آینده شد.
 این در حالیست که نساجی فصل گذشته هم به سختی در لیگ برتر ماند و با ادامه چنین شرایطی، سرخ‌پوشان شهر خسته را می‌توان کاندیدای جدی سقوط تلقی کرد.
  سعید بیگی، یکی از بازیکنان قدیمی و کاپیتان تیم نساجی به خبرنگار ایران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: «ساکت الهامی، به بازیکنان اعلام کرده در صورتی سرمربی نساجی خواهد بود که حدادیان به عنوان مالک به کار خود ادامه دهد و به نوعی من و اکثر بازیکنانی که قراردادشان با نساجی تمام شده، در حال حاضر بلاتکلیف هستیم.»
وی افزود: «من سال‌هاست در تیم نساجی حضور دارم و با مردم این شهر خو گرفته‌ام و همیشه نساجی اولویت اول من بوده اما با احترام به هواداران این تیم، در صورت ادامه شرایط کنونی، مجبور می‌شوم به پیشنهادات دیگرم فکر کنم و علی‌رغم میل باطنی، از نساجی جدا شوم. باور کنید که در این چند سال من به عشق مردم قائمشهر در این تیم حضور داشتم. پیشنهادات خیلی بالاتری از نساجی داشتم اما این شهر را دوست دارم. اکنون متأسفانه شرایط دارد به گونه‌ای رقم می‌خورد که بازیکنان متعصب نساجی به فکر جدایی از این تیم افتاده‌اند و این موضوع اصلاً خوب نیست.»
 کاپیتان نساجی در پایان تصریح کرد: «حق مردم قائمشهر، خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.»
جستجو
آرشیو تاریخی