ناکامی استقلال و پرسپولیس در جذب ستاره نساجی

آزادی، چهارمین لژیونر ایرانی لیگ امارات

ناصر قراگزلو
خبرنگار

 
محمدرضا آزادی مهاجم فصل قبل نساجی یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران در بازار نقل و انتقالات لقب گرفت؛ سپاهان، استقلال و پرسپولیس هر یک با ارائه پیشنهادی تلاش کردند این بازیکن را جذب کنند اما او با دریافت این سه پیشنهاد جذاب تصمیم گرفت به سراغ پیشنهاد خارجی برود تا شاید به جمع لژیونرهای ایرانی حاضر در فوتبال امارات اضافه شود.
حالا سؤال اینجاست که پروسه جذب آزادی برای تیم‌ها چقدر بودجه نیز دارد؟ باشگاه نساجی برای آزاد‌سازی این بازیکن و صدور رضایتنامه‌اش رقم بیست میلیارد تومانی را پیشنهاد داده بود که این رقم در ابتدا مورد قبول باشگاه پرسپولیس و مدیریت این باشگاه قرار نگرفت تا مهاجم نساجی مجبور شود سراغ پیشنهاد خارجی برود.
این اتفاق باعث شد پس از سفر آزادی به امارات، باشگاه نساجی در رقم تعیین شده خود برای رضایتنامه این بازیکن تجدیدنظر کرده و رقم 330 هزار دلاری را تعیین کند تا به این ترتیب برای خود درآمدزایی کرده باشد.
گفته می‌شود مسئولان باشگاه اماراتی العروبه و سرمربی پرتغالی این تیم علاقه به جذب بازیکن ایرانی دارند، به همین علت پیش‌بینی‌شود این بازیکن به احتمال فراوان بعد از قایدی، نوراللهی و مغانلو چهارمین لژیونر حاضر در لیگ امارات باشد. آزادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایران ورزشی تأکید کرد بزودی تصمیم نهایی را خواهد گرفت و بعد از آن درباره همه چیز صحبت
خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی