مربیان کشتی از المپیک خط نمی‌خورند

 برخلاف المپیک‌های قبلی که معمولاً درباره تعداد مربیان مسابقات محدودیت وجود داشت، این بار کشتی بحث و جدلی در این مورد ندارد. رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 2024 طی روزهای 15 تا 21 مرداد ماه 1403 در پاریس برگزار می‌شود و کشتی ایران با 11 سهمیه در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
برخلاف روال دوره‌های قبل  که معمولاً محدودیت‌های زیادی در مورد تعداد مربیان اعزامی وجود داشت و گاهاً این مسأله ایجاد کدورت و ناراحتی می‌کرد، این بار با توجه به سهمیه و پیگیری فدراسیون کشتی، همه اعضای کادر فنی راهی پاریس می‌شوند، چرا که تعداد نفرات اعزامی با توجه به کسب 11 سهمیه زیاد است و امکان همزمانی رقابت کشتی‌گیران وجود دارد.
به این ترتیب در کشتی فرنگی حسن رنگرز به‌عنوان سرمربی، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده به‌عنوان مربی، دکتر بهمن میرزایی به‌عنوان مربی بدنساز و جمال حق‌پناه به‌عنوان ماساژور به المپیک می‌روند. در کشتی آزاد نیز محسن کاوه به‌عنوان سرمربی، احسان امینی، مهدی تقوی و اباذر اسلامی به‌عنوان مربی، عباس خدایاری به‌عنوان مربی بدنساز و سجاد امیری به‌عنوان ماساژور تیم را همراهی می‌کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی