دیدار خسروی‌وفا با وزنه‌برداران المپیکی

بازگشت آرامش با پادرمیانی رئیس

محسن وظیفه
خبر‌نگار

رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در فدراسیون وزنه‌برداری، با دو ملی‌پوش المپیکی و مسئولان فدراسیون دیدار کردند. در 18 روز مانده به شروع المپیک، محمود خسروی‌وفا و مناف هاشمی، رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک، در حالی صبح دیروز در فدراسیون وزنه‌برداری با دو المپیکی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند که روابط آنها با مسئولان کمیته شکرآب شده بود، اما مسئولان کمیته ملی المپیک تلاش کردند تا رابطه به هم ریخته را دوباره ترمیم کنند.
علی داودی و مصطفی جوادی، دو ملی‌پوش وزنه‌برداری که به حقوقی که کمیته ملی المپیک برای آنها در نظر گرفته بود، اعتراض داشتند و آنها را برگرداندند. حتی یک نشست خبری برگزار شد و نواب نصیرشلال، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری هم در کنار دو ورزشکار المپیکی‌اش نشست و مسئولان کمیته ملی المپیک را به باد انتقاد گرفت. محمود خسروی وفا برخلاف مدیران قبلی کمیته ملی المپیک خیلی اهل جار و جنجال نیست و در خفا این موضوع را پیگیری کرد و حالا هم در 18 روز مانده به المپیک راهی فدراسیون وزنه‌برداری شد تا از نزدیک با این دو ملی‌پوش ناراضی دیدار کند و در جریان مشکلات قرار بگیرد.  
در این نشست، سجاد انوشیروانی و وحید ربیعی، رئیس و دبیر فدراسیون هم حضور داشتند و آقای خسروی‌وفا و مناف هاشمی با شنیدن صحبت‌های این ورزشکاران در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند. هر چند که به نظر این دیدار دیرهنگام است اما حتماً تبعات مثبتی دارد و می‌تواند در عملکرد دو ملی‌پوش وزنه‌برداری هم تأثیر بگذارد. شاید اگر زودتر هم مسئولان کمیته در اردوی وزنه‌برداری حاضر می‌شدند، برای این رشته المپیکی بسیار مفید واقع می‌شد.

جستجو
آرشیو تاریخی