خبر

محکومیت استقلال و شمس‌آذر
در کمیته تعیین وضعیت
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر و دو باشگاه استقلال تهران و شمس‌آذر قزوین را محکوم کرد.
در حکم این کمیته آمده است: «با توجه به شکایت علی خماند از داود رجبی، وی به پرداخت مبلغ یک‌میلیاردو۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۹ میلیون و ۵۹۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون قرار رد صادر کرد.»
علاوه بر این در پی شکایت حسن افزونی از باشگاه شمس‌آذر قزوین، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹ میلیون و ۱۵۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
 همچنین در پرونده شکایت محمد احمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. علاوه بر این با توجه به شکایت مصطفی بداوی از باشگاه خلیج فارس ماهشهر، این باشگاه به پرداخت یک‌میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

جلالی: بازیکنان تیم ملی نوجوانان من را به آینده امیدوار کردند


مجید جلالی رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص تمرینات تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: «چمنیان به همراه کادر خود به صورت ۲۴ ساعته تمرینات انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کند. اردوی فعلی تیم هم هشت روزه است. تمرینات فعلی به نوعی اردوی انتخابی است تا نفرات مورد نظر شناسایی و گزینش شوند.»
او افزود: «این کار باید حدود یک سال پیش انجام می‌شد ولی به هر شکل تا الان انجام نشده بود. ما به چمنیان و کادر فنی ایشان، کاملاً اعتماد داریم چون قبلاً این کار را انجام دادند و باتجربه هستند. از نزدیک شاهد تمرین بودم و بازیکن‌هایی دیدم که من را نسبت به آینده تیم امیدوار کردند.»
جلالی در خصوص همگروهی تیم ملی نوجوانان در مرحله گروهی جام ملت‌ها بیان داشت: «گروه سختی داریم چون با تیم‌هایی بازی خواهیم کرد که از جمله کشورهایی هستند که برنامه بلندمدت دارند. اردن، کره‌شمالی و سوریه در این مدت پیشرفت خوبی داشتند و می‌توان آنها را تیم‌های قابل اعتنایی به شمار آورد. از طرفی ما هم خیلی دیر شروع کردیم ولی باید نگاه‌مان به کاری که می‌کنیم، امیدوارکننده باشد.»


ملی پوشان فوتبال ساحلی
به خط شدند
اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از 20 الی 24 تیرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. پس از اتمام نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی، علی نادری، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی 17 نفر را به اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد. سیدمهدی میرجلیلی، سیدمحمد داستان، محمدجواد خسروی، سعید پیرامون، رضا امیری‌زاده، محمد مرادی، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری، محمد معصومی‌زاده، سبحان فاله، رضا دیری، محمدعلی نظرزاده، حمیدرضا دهقانی، عبدالعظیم پزشک و داود شکری بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند.


شکست فوکوئوکا در حضور  زاهدی
تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا ژاپن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ژاپن، دیروز میزبان کیوتو سانگا بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک به سود تیم کیوتو به پایان رسید.
 شهاب زاهدی لژیونر ایرانی آویسپا فوکوئوکا در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در دقیقه ۲۷ و در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد به دلیل مصدومیت مهاجم تیم، به زمین آمد.
در این دیدار کیوتو در دقیقه ۴۷ توسط هارا به گل اول رسید و در دقیقه ۲+۹۰ تاشیرو گل تساوی را برای آویسپا وارد دروازه حریف کرد. اما لحظاتی بعد و در دقیقه ۹+۹۰ میاموتو یک بار دیگر کیوتو را به گل رساند تا این بازی با شکست یاران شهاب زاهدی به پایان برسد. در جدول رده‌بندی لیگ فوتبال ژاپن، آویسپا با ۳۵ امتیاز در رده ششم حضور دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی