اختصاص ظرفیت ۷ تا ۱۰هزار نفری ورزشگاه تختی به زنان

علی جوادی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی گفت: «فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی بازدیدی که از تختی داشتند، ۱۵ مورد را برای ما عنوان کردند که ۱۱ مورد آن برطرف شده و ۴ مورد دیگر بستگی به تأمین اعتبار دارد. برای رفع این موارد این هفته جلسه‌ای را با مدیر عامل سرخ آبی‌ها خواهیم داشت تا از ظرفیت این دو باشگاه برای رفع مواردی که روی زمین باقی مانده استفاده کنیم.»
جوادی ادامه داد: «این چند مورد شامل پیست تارتان دور زمین چمن است که سازمان لیگ اعلام کرده خیلی ضرورت ندارد، اما احساس می‌کنیم با توجه به زحماتی که کشیده شده این مورد نیز باید اصلاح شود. مورد دیگر گیت‌های ورودی است که مستلزم تأمین اعتبار است. ایجاد راه مجزا برای بانوان جهت حضور در ورزشگاه تختی و سرویس بهداشتی خاص آنان از دیگر موارد در حال  انجام است.»
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به این پرسش که چند درصد از ظرفیت تختی به بانوان اختصاص پیدا کرده است، اظهار کرد: «ظرفیت حدود ۷ تا ۱۰هزار نفر برای بانوان در نظر گرفته شده است‌. طبق آن چیزی که فدراسیون فوتبال اعلام کرده آمادگی داریم تا فضایی بین ۷ تا ۱۰هزار نفر از ۳۵هزار صندلی را به بانوان اختصاص دهیم. سکوها مشکل خاصی ندارد و آماده است، صندلی‌ها نصب و شماره‌گذاری شده و ما مشکلی در ارتباط با سکوها و صندلی‌ها نداریم. »
جستجو
آرشیو تاریخی