رئیس‌جمهور ورزش‌دوست و انتظار هواداران فوتبال

انتخابات ریاست جمهوری 1403 سرانجام به پایان رسید و دکتر مسعود پزشکیان با رأی ملت، به عنوان نهمین رئیس‌جمهور کشورمان انتخاب شد تا مسئولیت دولت چهاردهم را برعهده بگیرد.
اما نکته جالبی که درباره رئیس‌جمهور منتخب وجود دارد، علاقه او به ورزش به‌خصوص فوتبال است و در عکس‌هایی هم که از دکترپزشکیان منتشر شده، می‌توان فهمید که او هر گاه فرصتی دست می‌دهد، پا به توپ هم می‌شود و به قول علاقه‌مندان عکس با لباس ورزشی هم دارد و با شماره 10 در میانه میدان بازیسازی می‌کند.
در این شرایط و در حالی که المپیک 2024 پاریس در پیش است و تیم ملی فوتبال کشورمان هم از شهریور ماه باید در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 به میدان برود، علاقه‌مندان به ورزش و فوتبال، امیدوارند تا رئیس‌جمهور منتخب مردم، نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد تا ملی‌پوشان با دغدغه کمتری راهی میادین شوند.
در این میان، یکی از موضوعاتی که ذهن هواداران را به خود مشغول ساخته، بحث استفاده از VAR در مسابقات لیگ برتر فوتبال و تیم ملی در مسیر راهیابی به جام جهانی است.
آنها حالا که دولت جدید در حال تشکیل شدن است، امیدوارند آقای پزشکیان و همکارانش در وزارت ورزش و جوانان، شرایط تسریع در دستیابی به کمک داور ویدیویی را هموارتر کنند تا فوتبال ایران با خطر از دست دادن میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی مواجه نشود.
جستجو
آرشیو تاریخی