فنونی‌زاده: پورعلی‌گنجی تعصبش را نشان داد

مرتضی فنونی‌زاده مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی درباره نقل و انتقالات و خط دفاع تیم محبوبش صحبت می‌کند.

 در خصوص حضور گاریدو در پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
گاریدو در تیم‌های نسبتاً خوبی کار کرده و در تیم‌های آسیایی هم مربیگری کرده که فکر می‌کنیم این تجربه به حضورش در پرسپولیس خیلی کمک کند. امیدوارم او شرایط تیم را در وضعیت خیلی خوبی حفظ کرده و از عنوان قهرمانی پرسپولیس دفاع کند.
 در رابطه با شرایط خط دفاعی پرسپولیس با توجه به اینکه تنها پورعلی گنجی قراردادش را تمدید کرده چه نظری دارید؟
پورعلی گنجی با تمدید قراردادش در حالی که چند پیشنهاد دیگر هم داشت تعصب خودش را نشان داد. از طرفی گولسیانی هم با پیغام خیلی مثبتی که داده می‌ماند و فکر می‌کنم خیال پرسپولیس از بابت دفاع میانی راحت خواهد شد. برای دفاع راست هم می‌توان از کنعانی‌زادگان استفاده کرد.
 اما دانیال و نعمتی هم هنوز تمدید نکرده‌اند؟
ما در جناح چپ عبدالکریم حسن را داریم که مهره اصلی ماست به همین دلیل مشکلی در دفاع چپ باقی نمی‌ماند و چند مدافع به عنوان بازیکن جایگزین می‌خواهیم که مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. من فکر می‌کنم نعمتی قراردادش با پرسپولیس را تمدید می‌کند و دانیال هم در نهایت قید حضور در تیم دیگر را خواهد زد.
 بیرانوند هم مانده که فعلاً بر سر آپشن و مسائل مالی با باشگاه به مشکل خورده است!
به هر حال فوتبال حرفه‌ای شده و باشگاه هم طبق قراردادی که با بازیکنان منعقد می‌سازد باید به مفاد قرارداد عمل کند اما بازیکن هم باید تا حدودی انعطاف داشته باشد چون پرسپولیس امسال باید در لیگ نخبگان هم از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند.

جستجو
آرشیو تاریخی