حرکت تاریخی باشگاه؛‌ طلب‌ها صفر شد

با توجه به اولین پرداختی عمده بانک شهر شاید پنجشنبه اخیر بهترین روز پرسپولیسی‌ها از ابتدای سال بوده چرا که بازیکنان این تیم به یکباره تمام مطالبات دو سه فصل اخیر خود را دریافت کردند.
بازیکنان، مربیان و عوامل تیم چیزی حدود 22 درصد از قرارداد فصل اخیر خود را‌ طلب داشتند. همچنین با قهرمانی در لیگ برتر، آپشن قهرمانی آنها نیز فعال شده بود که ظاهراً 5 درصد رقم قراردادشان بود. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها آپشن دو قهرمانی فصل گذشته‌شان در جام حذفی و لیگ را که یک سال منتظرش بودند امروز دریافت کردند. ضمناً گروهی از بازیکنان از لیگ بیست و دوم نیز 5 درصد رقم قراردادشان را‌ طلب داشتند که آن مطالبات هم پرداخت شد.
با این حساب بازیکنان پرسپولیس بخصوص آنهایی که رقم قراردادشان بالا و درشت بود روز پنجشنبه با پیامک واریزی چشمگیری مواجه شدند که تعداد صفرهای آن واقعاً هیجان‌انگیز بود که می‌توان با آن برنامه‌های زیادی را پیش برد حتی برای فوتبالیست‌ها که نسبت به مردم عادی درآمد بالایی دارند جالب توجه خواهد بود.
البته ظاهراً باشگاه پرسپولیس مجموع رقم پاداش‌هایی که بابت پاداش برد در فصل اخیر به بازیکنان پرداخت کرده بود را از مجموع پرداختی به اعضای تیم کم کرده است که این عدد کسر شده شاید برای بازیکنانی که قراردادهای چند میلیاردی دارند چندان به چشم نیاید اما برای اعضای تیم که قراردادهای پایینی دارند سنگین بوده است.

جستجو
آرشیو تاریخی