سرخ پوشان از فروش حسن استقبال می‌کنند

محمدرضا رحیم‌پور
خبرنگار

پس از جام جهانی قطر بود که برخی از هواداران تیم ملی قطر به صفحه عبدالکریم حمله کردند و این مدافع هم پاسخ آنها را به شکل تندی داد. اتفاقی که برای حسن گران تمام شد و شیخ جاسم، رئیس فدراسیون فوتبال قطر به او اعلام کرد دیگر حق حضور در لیگ این کشور را ندارد و باید در تیم‌های دیگری به کار خود ادامه دهد.
 مدافع چپ قطری که در نیم فصل گذشته به جمع قرمزها اضافه شد و به واسطه فیزیک بدنی فوق‌العاده، کیفیت بازی و البته روحیه ورزشی بسیار مورد توجه هواداران قرار گرفت. این بازیکن در شرایطی به پرسپولیس ملحق شد که بعد از مشکلات سیاسی پیش آمده برای او در کشور قطر، فوراً خاک این کشور را ترک کرد.
 بعد از قهرمانی حسن با پرسپولیس، این مدافع یک پست رسمی عذرخواهی گذاشت و به نظر می‌رسد مشکلات سیاسی‌اش را توانسته تا حدود زیادی حل کند، به همین واسطه تیم‌های قطری برای بازگشت ملی‌پوش سابق خود دست به کار شدند و نامه‌های رسمی خود را روانه باشگاه پرسپولیس کردند.
 حالا از راهرو‌های ساختمان باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که مدیران این تیم هم از جدایی مدافع قطری با پرداخت یک رضایتنامه یک میلیون دلاری استقبال خواهند کرد اما موضوع اصلی که باعث تردید مدیران پرسپولیس شده، واکنش منفی هواداران در شرایط کنونی است که ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر وضعیت مشخصی ندارند. به نظر می‌رسد اگر پرسپولیس موفق شود یک بازیکن باکیفیت به خدمت بگیرد و رضایتنامه مد نظرش از سوی باشگاه‌های قطری پرداخت شود، با توجه به شرایط سنی عبدالکریم حسن او را به فروش خواهند رساند.
 البته این مدافع قطری در گفت‌و‌گویی که با «دیوان السد» داشت تأکید کرد که هیچ تیم قطری نمی‌تواند او را جذب کند. اما شواهد نشان می‌دهد اگر مشکلات قضایی این بازیکن قطری حل شود، خودش هم از حضور در فوتبال کشورش استقبال خواهد کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی