شنبه مهم پرسپولیس؛منتظر تمدیدها باشید

باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه اتفاق بزرگی را رقم زد که شاید مسیر نقل و انتقالاتی این باشگاه را دچار یک جهش جذاب کند. باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه تمام مطالبات دو سه فصل اخیر بازیکنانش را پرداخت و با همه تسویه حساب کامل کرد تا آنهایی که برای تمدید نکردن بهانه‌های مالی داشتند، دیگر بهانه‌ای نداشته باشند.
هر چند برخی از این بازیکنان قراردادی با پرسپولیس ندارند و آزادند تا با تیم‌های خواهانشان مذاکره کرده و قرارداد ببندند اما آنهایی که یا مستقیم یا غیرمستقیم گفته‌اند اولویت‌شان ماندن در پرسپولیس و تمدید قرارداد با این باشگاه است با آنچه روز پنجشنبه اتفاق افتاد دیگر بهانه‌ای ندارند و حالا که با آنها تسویه حساب شده و اکثراً ارقام درشت و چشمگیری دریافت کرده‌اند باید برای عقد قرارداد پا پیش بگذارند.
پیش‌بینی می‌شود با این اتفاق از امروز (شنبه) باشگاه پرسپولیس محل رفت و آمد بازیکنان و مدیربرنامه‌های بیشتری باشد و پروسه تمدید قرارداد با برخی بازیکنان سرعت و شدت بیشتری بگیرد هرچند در مورد برخی از آنها حداقل اینکه پیشنهادهای بسیار بالاتر باشگاه‌های دیگر می‌تواند همچنان موانعی برای ادامه همکاری با پرسپولیس ایجاد کند.
احتمالاً بازیکنانی مثل علی نعمتی، عیسی آل‌کثیر و فرشاد فرجی طی امروز و فردا برای تمدید اقدام کنند هر چند درباره برخی از آنها اخبار و شایعات متناقضی هم به گوش می‌رسد.

جستجو
آرشیو تاریخی