خبر

عمری و سرلک فعلاً بازیکن - سرباز ملوان هستند
محمد عمری و میلاد سرلک، دو بازیکن تیم پرسپولیس بودند که در نیم فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی راهی انزلی شدند و این روزها در تلاش هستند تا با گرفتن کسری خدمت، برای شروع فصل آینده خود را به اردوگاه سرخ‌ها برسانند.
در همین راستا، آرمین صافدل سخنگوی باشگاه ملوان توضیح داد: «وقتی بازیکنی برای کسری خدمت سربازی خود اقدام می‌کند پیگیری و ارائه مستنداتش به باشگاه صورت نمی‌گیرد بلکه کارها در بخش مربوطه نیروهای مسلح پیش می‌رود. در نهایت اگر قرار به پایان خدمت سربازی باشد، به باشگاه نامه پایان خدمت بازیکن ابلاغ می‌شود. تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم درباره محمد عمری و میلاد سرلک نامه‌ای به دست باشگاه نرسیده است. بنابراین آنها کماکان از لحاظ قانونی سرباز هستند.»


عقب‌نشینی پرسپولیس از تشکیل تیم بانوان
با وجود اینکه در رسانه‌ها خبر تشکیل تیم بانوان پرسپولیس منتشر و قرار بر این شد تا باشگاه امتیاز یکی از تیم‌های بانوان استان البرز را بگیرد، ساعاتی بعد این باشگاه با انتشار مطلبی به نوعی از این مسأله عقب‌نشینی کرد.
در مطلب رسانه رسمی پرسپولیس آمده: «باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم در خصوص تشکیل تیم بانوان را با طرح‌های مدون مورد نظر و در برنامه دارد اما تاکنون اقدامی در خصوص مجوز تیم و جذب بازیکن تیم صورت نگرفته و تا زمانی که طرحی کامل و جامع در اختیار نباشد، اقدامی انجام نخواهد شد.
برای تشکیل تیم بانوان، ابتدا باید تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مجهز و در حد استانداردهای AFC و FIFA در دسترس باشد و پس از تجهیز امکانات و تشکیلات خاص، باشگاه اقدام به تشکیل تیم بانوان خواهد کرد و اطلاع‌رسانی آن از سوی رسانه باشگاه انجام خواهد شد.
تیم بانوان، امکانات و شرایط خاصی دارد و از آن مهم‌تر، این تیم باید در حد حرفه‌ای و در شأن نام بزرگ پرسپولیس باشد چرا که پرسپولیس همیشه و در هر عرصه‌ای مدعی قهرمانی خواهد بود.»
گفتنی است بعد از صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه پرسپولیس و حضور سرخپوشان ایران در لیگ نخبگان آسیا، دستورالعملی در خصوص توسعه فوتبال در باشگاه‌ها از سوی ای‌اف‌سی صادر و ابلاغ شده که طی آن هر باشگاه حرفه‌ای باید صاحب آکادمی و تیم بانوان باشد.
 

بازگشت زرینه با سمت جدید
پزشک باسابقه تیم پرسپولیس که سال‌ها در این تیم فعالیت می‌کرد، با یک سمت جدید بعد از حدود یک‌دهه دوری به باشگاه سرخ
بازگشت.
دیروز رضا درویش، با صدور حکمی، دکتر فرید زرینه را به عنوان سرپرست کمیته پزشکی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب کرد.
گفتنی است، با توجه به صدور این حکم، کادرهای پزشکی فعال در تیم‌های مختلف باشگاه از جمله تیم بزرگسالان و آکادمی باشگاه، زیر نظر کمیته مذکور و دکتر زرینه فعالیت خواهند داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی