بیرانوند احساس بی‌مهری می‌کند

مهدی شیری
بازیکن سابق پرسپولیس

 اگر پرسپولیس فصل قبل موفق شد در سایه همدلی بازیکنان با کادر فنی این اتفاق افتاد. شرایط هر بازیکنی با بازیکن دیگر تیم دیگر فرق می‌کند و ستاره‌های تیم باید تحت هر شرایطی حفظ شوند چه بسا که تیم قهرمان فقط با ماندن ستاره‌ها و چند بازیکن دیگر به خوبی ترمیم خواهد شد. فصل قبل هم اگر پرسپولیس قهرمان شد همه در کنار هم بودند و یکدلی بازیکنان و کادر فنی حتی با تغییر مربی هم کمتر نشد. حتی یحیی هم بعد از جدایی‌اش به نوعی به اوسمار کمک کرد تا مربی باهوش برزیلی و البته کاربلد که خیلی خوب بعد از دو سال به همه موارد و مسائل فوتبال ایران و پرسپولیس آشنایی پیدا کرده بود در یکی از سخت‌ترین سال‌های لیگ و رقابت با رقیب سنتی، تیم پرسپولیس را به عنوان قهرمانی دیگری برساند.
اگر تعهدی ایجاد شده باشگاه باید به همه آنها عمل کند چون به هر حال بازیکن هم روی مطالباتش و مفادی که در قراردادش ذکر شده حساب باز کرده است از این رو مدیریت تیم باید به همه تعهداتش عمل کند.
ارکان قهرمانی تیم که بخش مهمی از آن ستاره‌هایی مانند بیرانوند بودند احساس می‌کنند که مورد بی‌مهری قرار گرفتند که این موضوع آنها را دلسرد کرده به همین دلیل بحث ادا و اطوار نیست بلکه بحث گرفتن حق و حقوق است از این رو بازیکنانی مانند بیرانوند، دانیال و ترابی باید در پرسپولیس حفظ شوند تا با اتکا به همه آنها خیال هواداران از بابت تیمی قدرتمند برای فصل آینده و تکرار قهرمانی آسوده شود.

جستجو
آرشیو تاریخی