بوی لیمو در باشگاه پرسپولیس پیچید

وینگر ایرالکو جانشین احتمالی ترابی

 به نظر می‌رسد کار انتقال مهدی لیموچی وینگر ملی‌پوش آلومینیوم اراک به پرسپولیس تا حد زیادی پیش رفته است و احتمالاً می‌توان او را جز اولین خریدهای سرخ‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی نامید.
تلاش پرسپولیس برای به چنگ آوردن این بازیکن از حدود دو هفته پیش آغاز شد و سرخ‌ها مدتی قبل برای مذاکره با باشگاه این بازیکن رسماً با اراکی‌ها نامه‌نگاری کردند. همان زمان گفته شد باشگاه سپاهان هم برای جذب لیموچی اقدام کرده اما رجائیان مدیرعامل باشکاه آلومینیوم در مصاحبه‌ای تأکید کرد فقط پرسپولیس بوده که برای جذب وینگر 24 ساله این باشگاه اقدام کرده است.
از سوی دیگر اراکی‌ها تأکید دارند که لیموچی یا باشگاه خواهانش باید از این باشگاه رضایت بگیرند که این مسأله منوط به موافقت مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک شده است که البته بعید به نظر می‌رسد در صورت تمایل این بازیکن برای جدایی، حسینی که خودش شاید در اراک نماند با این درخواست مخالفت کند.
در عین حال نکته دیگر اینجاست که‌بند فسخ لیموچی 3.5 میلیارد تومان است اما شنید می‌شود حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس باشگاه گفته با وجود توافق با لیموچی بحث پرداخت این مبلغ به عنوان بند فسخ مطرح نیست و این یعنی که احتمالاً خود لیموچی می‌خواهد این مبلغ را بپردازد و آزاد شود. گفتنی است لیموچی در جشن عید غدیر تأکید کرده بود به پرسپولیس علاقه‌مند است و بعد از این اظهارنظر به نظر می‌رسد پرسپولیس برای جذب او کار راحت‌تری خواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی