خبر

نکونام سرمربی ما است
سمیعی: چراغ خاموش
پیش می‌رویم

فرشید سمیعی اعتقاد دارد که در نقل‌وانتقالات باید عمیقاً از هیاهو دوری کرد.
 سرپرست باشگاه استقلال درباره این ایده توضیحاتی دارد که قابل توجه است: «نباید سروصدا کنیم. باید چراغ خاموش حرکت کنیم. نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال در جریان است. بنا به دلایلی سعی می‌کنیم در سکوت خبری به کار خود ادامه بدهیم. قوانین جدیدی برای قراردادها ابلاغ شده است. در این چند وقت اخیر مذاکرات خوبی با بازیکنان داشته‌ایم و برای بالا نرفتن قیمت بازیکنان به صورت تساعدی کار را در سکوت خبری پیش می‌بریم.
طبعاً تا پایان قرارداد نکونام با او ادامه می‌دهیم و هیچ پیشنهاد رسمی به هیچ سرمربی نداده‌ایم. بازیکنانی که مورد تأیید کارشناسان و سرمربی بوده‌اند قراردادشان تمدید می‌شود. تیم استقلال نیاز به ترمیم در چند پست دارد.»
 سمیعی در واکنش به آینده کاری نکونام در استقلال گفت: «او قطعاً در استقلال باقی خواهد ماند  وسرمربی ما خواهد بود. من از مذاکره با استراماچونی اطلاعی ندارم. به اخبار کذب و شایعات توجهی نکنید. استقلال روی مدار برنامه‌ریزی پیش می‌رود»


یامگا به کادرفنی اضافه نمی‌شود
بلاتکلیفی‌ها درباره وضعیت کوین یامگا مدافع فصل قبل استقلال همچنان ادامه دارد. در شرایطی که هنوز وضعیت بهبود چشم یامگا مشخص نیست، حالا شایعاتی درباره حضور او در کادرفنی استقلال به گوش می‌رسد که ظاهراً باشگاه استقلال برنامه‌ای در این زمینه ندارد و طبق گفته قبلی مدیران تا چند روز آینده با بررسی مدارک پزشکی یامگا تکلیف این مدافع برای فصل بعد مشخص می‌شود.
 

باشگاه در انتظار نام
دستیار خارجی سرمربی
همچنان خبری از دستیار خارجی جواد نکونام نیست.
در شرایطی که روزهای قبل صحبت از جذب یک مربی خارجی برای حضور در کادر استقلال بود، بعد از قطعی شدن حضور نکونام همچنان لیستی در این‌باره به باشگاه نداده است.
 به نظر می‌رسد که نکونام در انتخاب دستیار خارجی خود وسواس به خرج می‌دهد و درحال بررسی است تا با اطمینان خاطر، نام گزینه موردنظر خود را به باشگاه بدهد.
 طبق شنیده‌ها قرار بود یک مربی اسپانیایی که سابقه کار در باشگاه بارسلونا را دارد راهی استقلال شود تا فصل جدید در کنار نکونام حضور داشته باشد.
 حالا باید دید سرمربی استقلال در روزهای آینده دست روی چه کسی می‌گذارد.
 

سلیمانی؛ گزینه عجیب
لیست نکونام
استقلال به دنبال جذب محمدرضا سلیمانی هافبک ملوان در بازار نقل‌وانتقالات است. در ادامه رقابت باشگاه‌ها در بازار نقل‌وانتقالات، استقلالی‌ها این بار دست روی هافبک فصل قبل ملوان گذاشته‌اند.  در شرایطی که بازیکن مورد نظر استقلال سابقه درخشانی نداشته و فصل قبل فقط در 8 بازی به میدان رفته است، تصمیم استقلال درباره جذب او کمی عجیب است اما این‌طور که به نظر می‌رسد که جواد نکونام به‌خاطر تجربه این بازیکن دست روی او گذاشته است.
 

پیشنهاد نجومی آقایی پور
 به استقلال
 تلاش‌های استقلال برای جذب جواد آقایی‌پور مهاجم فصل قبل استقلال خوزستان ادامه دارد. آقایی‌پور فصل قبل با عملکرد درخشانش در جمع آبی‌های خوزستانی در شکل و شمایل یک پدیده ظاهر شد و همین موضوع باعث شده است تا تیم‌های زیادی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان به دنبال جذب او باشند.
 درحالی که این روزها صحبت از قانون سقف بودجه باشگاه‌ها است، ظاهراً آقایی‌پور رقم عجیب و غریبی به مدیران استقلال ارائه داده است.  رقابت بر سر جذب آقایی‌پور فقط به تیم‌های داخلی مربوط نمی‌شود و پیشنهاداتی که او در روزهای اخیر از سمت باشگاه‌های عربی داشته، باعث شده است تا او بخواهد دست بالا بگیرد و خواهان مبلغ زیادی برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی