پیغام محبی به استقلالی‌ها

به لیگ ایران برنمی‌گردم

محمد محبی دو فصل پیش در استقلال وضعیت خوبی داشت و توانست به واسطه گلزنی‌های پی‌درپی دوباره راهی لیگ‌های اروپایی شود و به تیم روستوف روسیه بپیوندد.
 محبی در شرایطی دوباره به روستوف بازگشت که استقلالی‌ها دوست داشتند او یک فصل دیگر در ترکیب تیم‌شان باشد.
 به زعم نکونام اگر این بازیکن یا قایدی فصل پیش در استقلال حضور داشتند سرنوشت طور دیگری رقم می‌خورد، اما به هرشکل محبی در استقلال نماند و به لیگ روسیه پیوست.
 با این وجود، اما نکونام همچنان پیگیر جذب این بازیکن بود و تلاش می‌کرد، محبی را به استقلال بازگرداند. تلاشی که البته نتیجه نداد و این بازیکن در صحبتی که با نزدیکان سرمربی استقلال داشت، اعلام کرد در شرایط فعلی که با باشگاه روستوف قرارداد دارد، نمی‌تواند به لیگ ایران و استقلال بازگردد.
 به این ترتیب پرونده بازگشت محبی به استقلال خیلی زود بسته شد، چون این بازیکن در صحبت با نزدیکان آقای سرمربی استقلال آب پاکی را به نوعی روی دست او ریخت تا مشخص شود ادامه حضورش در ترکیب آبی‌ها ممکن نیست و باید همچنان در روسیه به بازی ادامه دهد.
 البته استقلال احتمالاً چنین نامی را فصل آینده در ترکیب خود خواهد داشت. نام این بازیکن محمدمهدی محبی است که در ترکیب تیم مس رفسنجان و در پست محمد محبی لژیونر بازی می‌کند. استقلالی‌ها قصد دارند مذاکراتی جدی با محبی مس انجام دهند تا زمینه‌ساز حضور یک بازیکن جوان درترکیب فصل آینده شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی