استخدام گلر خارجی قطعی شد؛ حسینی در اتاق انتظار

معمای شماره یک آبی‌ها

از دو هفته پیش خبرهایی درباره جذب یک دروازه‌بان خارجی به گوش می‌رسد و درحالی که اواخر هفته پیش گفته شد شاید مدیران استقلال از جذب دروازه‌بان خارجی منصرف شوند اما ناگهان خبر دیگری از باشگاه استقلال منتشر شد که احتمالاً سرنوشت سیدحسین حسینی را در این باشگاه دستخوش تغییراتی خواهد کرد. روز گذشته برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کردند با یک دروازه‌بان خارجی که اهل کشور بوسنی است به توافق نهایی رسیده‌اند. این خبر در شرایطی منتشر شد که در روزهای اخیر گفته شد باشگاه استقلال قصد دارد با حسینی و چشمی به عنوان دو بازیکن باتجربه خود ابتدا قرارداد رسمی امضا کند و بعد از آن سراغ دیگر بازیکنان برود و یکی یکی قراردادها را تمدید کند اما اگر عقد قرارداد با دروازه‌بان خارجی قطعی شود، ممکن است حسینی برای آینده فوتبالی خود تصمیمات دیگری اتخاذ و باشگاه استقلال را ترک کند. البته حسینی هنوز درباره این موضوع اظهارنظر رسمی نکرده و آخرین صحبت‌های او درباره آینده کاری‌اش در باشگاه استقلال حول این محور بود که درحال مذاکره و رایزنی است و قصد دارد با باشگاه به توافقاتی دست یابد اما اگر دروازه‌بان مطرح خارجی جذب شود این احتمال وجود دارد که آقای شماره یک راه دیگری را در پیش گرفته و مسیر خود را تغییر دهد، یا در یک تیم مطرح داخلی بازی کند و یا اینکه در لیگ‌های خارجی مشغول به فعالیت شود.
 
چرا حسینی با این همه کلین‌شیت برود؟
 با این اوصاف اما باید قدری صبر کرد تا حسینی نیز آخرین مذاکرات خود را با باشگاه استقلال انجام دهد. شاید هم دروازه‌بان استقلال با همین شرایط که یک گلر بوسنیایی جذب شده تصمیم به تداوم حضور در این باشگاه بگیرد و مانند بیرانوند که با رادوشوویچ رقابت می‌کرد، او نیز دراین مسیر قرار بگیرد. هرچند که حسینی در تماس با نزدیکان خود به جدایی از استقلال اشاره کرده و شاید این معادلات در نهایت طوری رقم بخورد که آقای شماره یک از استقلال جدا شود. به هرحال همه چیز بزودی مشخص خواهد شد.

 

برش

پلن B استقلال؛ گلر خارجی قرض داده شود

یک برنامه دیگر نیز در کنار احتمالاتی که بعد از جذب دروازه‌بان خارجی داده شده در ذهن مدیران استقلال است.
چنانچه باشگاه استقلال درنهایت با حسینی به توافق برسد و این دروازه‌بان در ترکیب آبی‌ها باقی بماند، ممکن است گلر خارجی جذب شده به تیم دیگری قرض داده شود؛ درست مانند تصمیمی که فصل پیش برای منتظر محمد اتخاذ شد و پول خوبی هم گیر باشگاه استقلال آمد. شاید گلر بوسنیایی نیز با تداوم حضور حسینی در استقلال به تیم دیگری برود.

جستجو
آرشیو تاریخی