حسینی خوب است نیازی به گلر نداریم

رشیدی: پول دروازه‌بان خارجی را خرج مهاجم خارجی کنند

منصور رشیدی، مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به جذب دروازه‌بان خارجی توسط مدیران استقلال به این جملات اشاره کرده است: «استقلال نیازی به دروازه‌بان خارجی ندارد. حسینی فصل قبل کلی کلین‌شیت کرد و بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بود.
 چه لزومی دارد دروازه‌بان خارجی جذب کنیم. به جای این دروازه‌بان می‌شود مهاجم خارجی گرفت. پول جذب دروازه‌بان خارجی بهتر بود صرف جذب مهاجم خارجی می‌شد.»
 رشیدی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «تعجب می‌کنم چرا به دنبال جذب دروازه‌بان هستند؟ حسینی فصل گذشته نشان داد آماده است.
ملی‌پوش است و سابقه خوبی هم در بازی‌های بین‌المللی دارد. حسینی سابقه بازی در جام جهانی را دارد و جزو بهترین‌های فوتبال ما محسوب می‌شود. بیرانوند، حسینی، مظاهری و حقیقی دروازه‌بان‌های جوانی بودند که آنها را به اردوی تیم ملی آوردیم. کسی آنها را نمی‌شناخت. حسینی در شیراز بود. بیرانوند در امیدهای نفت بود. همان موقع خبرنگاران سؤال کردند، گفتم هر 4 نفر در حد تیم ملی هستند و آینده خوبی دارند.»
گفته شده که شاید جذب دروازه‌بان خارجی به جهت تقویت این تیم در آسیا باشد که رشیدی این واکنش را نشان داده است: «مگر حسینی تازه دروازه‌بان شده که در آسیا کم بیاورد؟ در مسابقات مختلف و سنگین بین‌المللی چه در تیم ملی و چه باشگاهی حضور داشته، نمی‌دانم چرا چنین فکرهایی می‌کنند. فکر نمی‌کنم خود نکونام چنین تصمیمی گرفته باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی