خبر

آمار ضعیف تنها گزینه
جانشینی دانیال
در صورت جدایی دانیال اسماعیلی‌فر شاید پرسپولیس اقدام به جذب مهدی تیکدری مدافع، وینگر راست فصل گذشته گل‌گهر کند کما اینکه نام این بازیکن از حدود یک ماه قلب در لیست خرید باشگاه سرخ پایتخت دیده می‌شد.
با این وجود آمار تیکدری طی دو فصل اخیر ضعیف بوده چرا که این بازیکن در بسیاری از هفته‌ها مصدوم بوده و شرایط خوبی نداشته است. تیکدری در دو فصل اخیر مجموعاً آمار یک گل و دو پاس گل را ثبت کرده که اصلاً آمار خوبی نیست. فصل گذشته را هم بدون گل و پاس گل به پایان رسانده است. بهترین آمار تیکدری مربوط به ۴ فصل پیش بوده که این بازیکن در تراکتور آمار ۴ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده است.


شایعه توافق با
محمدحسین اسلامی
گفته می‌شود محمدحسین اسلامی وینگر تکنیکی و سرعتی ذوب‌آهن که با درخشش در ذوب‌آهن توانست به تیم ملی هم راه پیدا کند، بعد از پایان فصل هم مورد توجه استقلال و سپاهان قرار گرفت. با این حال خبر رسیده پرسپولیس مذاکرات مثبتی با اسلامی انجام داده است. توافقات برای انتقال این بازیکن به پرسپولیس انجام شده و بزودی این بازیکن با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را امضا خواهد کرد. اسلامی فصل پیش ۳ گل زد و ۳ پاس گل داد و اکنون در آستانه پیوستن به پرسپولیس است.
این بازیکن برای تیم امید ایران بازی می‌کرد و البته حالا حدود سه ماه از 23 سالگی‌اش گذشته و بازیکن بزرگسال به حساب می‌آید که باید دید با توجه به شرایط اعلام شده از سوی سازمان لیگ جزو لیست بزرگسال به حساب می‌آید یا خیر.

جستجو
آرشیو تاریخی