برزگر: هواداران از گاریدو توقع تکرار قهرمانی دارند

 پیشکسوت پرسپولیس معتقد است مربی اسپانیایی برای موفقیت در پرسپولیس کار خیلی سختی را در پیش دارد؛ از این رو شرایط مربیگری خاصی را برای مربی جدید در پرسپولیس متصور است.
محمد برزگر در خصوص مربی اسپانیایی در پرسپولیس گفت: مربی اسپانیایی رزومه نسبتاً خوبی دارد اما نکته‌ای که خیلی مهم و حائز اهمیت است اینکه سرمربی اسپانیایی باید بداند شرایط مربیگری در ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند و او باید خودش را با شرایط خاص اینجا وفق دهد و تیمش را به سوی موفقیت رهنمون سازد.
بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه می‌افزاید: مربی اسپانیایی سکان هدایت تیمی را بر عهده گرفته که با مربیانی مثل برانکو، یحیی و اوسمار چندین قهرمانی کسب کرده؛ به همین دلیل حتماً مربی جدید می‌داند که چقدر انتظار از مربی تیم قهرمان برای تکرار موفقیت بالاست.
برزگر در رابطه با پیشنهادات اغواکننده‌ای که از چند تیم شهرستانی به بازیکنان شاخص پرسپولیس ارائه شده، می‌گوید: من فکر می‌کنم پیشنهادات و ارقامی که به بازیکنان پرسپولیس ارائه شده فراتر از وسوسه است؛ به طوری که بازیکن با سر به آن تیم‌ها می‌رود.
مدافع اسبق پرسپولیس در پایان گفت: مدیریت پرسپولیس باید هر چه سریعتر بازیکن جذب کند و نیازها و کمبودهای بازیکنان را برطرف سازد؛ چه بسا که باید در زمینه قراردادها جامع‌تر و کامل‌تر عمل می‌کرد. آنها از این به بعد در زمینه عقد قرارداد باید به گونه‌ای عمل کنند که شرایط به بهترین شکل ممکن برای تیم فصل آینده که در لیگ نخبگان حضور دارد، مهیا شود.
برزگر در رابطه با رویارویی پرسپولیس در لیگ نخبگان هم می‌گوید: با سقف قرارداد و موانعی که بر سر راه پرسپولیس و دو نماینده دیگر به وجود آورده‌اند، پرسپولیس کار سختی را برای حضور در لیگ نخبگان پیش رو خواهد داشت و شرایط برای قهرمانی و موفقیت بسیار سخت است.

جستجو
آرشیو تاریخی