حسن رنگرز: به تمام کشتی‌گیرانم امید دارم

تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازی‌های المپیک تمرین می‌کند. این تیم حالا حدود32 روز دیگر فرصت دارد تا از این اردوها استفاده کند. با این‌حال حسن رنگرز از شرایط تیمش رضایت دارد. 
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره برگزاری اردوهای تیم ملی قبل از المپیک گفت: «حالا همه نفرات برتر همه اوزان در اردو حضور دارند؛ هم اوزان المپیکی و هم غیرالمپیکی. حتی ما در دعوت کشتی‌گیران برای آمادگی، گوشه‌چشمی هم به رقابت‌های امیدهای جهان داریم.» 
رنگرز درباره ترکیب قطعی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک گفت: «برای بازی‌های المپیک در 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و در ۶۷ کیلوگرم هم سعید اسماعیلی حضورشان را در ترکیب تیم قطعی کردند ولی این دو نفر هم از مدت‌ها قبل در اردو بودند و شرایط خوبی دارند.» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره اینکه امیدی به مدال‌آوری کشتی فرنگی در دو وزن 60 و 67 کیلوگرم دارد؛ گفت: «به همه 6 نفری که به المپیک اعزام می‌شوند؛ امید دارم. این 2 نفر هم طبیعی است که در فرم خوبی قرار دارند و برخلاف برخی تصورات تجربه نسبتاً خوبی هم دارند. امید زیادی به مدال‌آوری آنها دارم، چرا که مثلاً در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی به جای محمدرضا‌ گرایی به المپیک می‌رود و توانسته قهرمان جهان و المپیک را شکست بدهد. به همین دلیل اعتقاد دارم در پاریس هم می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.» 
سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه سعید اسماعیلی در مجارستان نشان داد تجربه کافی ندارد، نگران این موضوع نیستید؟ ادامه داد: «نه نیستم. اعتقاد دارم سعید کشتی‌گیر قدرتمند و جسوری است و اشتباهی که در مجارستان رخ داد، دیگر در المپیک تکرار نمی‌شود. او مقابل اوتار سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا دچار اشتباه شد و مطمئن هستم این اشتباه دیگر تکرار نمی‌شود.» او با اشاره به حضور مهدی محسن‌نژاد کشتی‌گیر وزن 60 کیلوگرم در المپیک ادامه داد: «محسن‌نژاد کشتی‌گیر باتجربه‌ای است و سال گذشته هم تا یک‌قدمی مدال جهانی رفت اما در لحظه آخر کم آورد. 2 سال پیش هم در جهانی 2022 اسیر اشتباهات خود شد و من فکر می‌کنم باید دیگر اشتباهاتش را مرتکب نشود و به فکر مدال 
باشد.»
جستجو
آرشیو تاریخی