باغمیشه: بیرانوند حق ندارد با احساسات هوادار بازی کند

علی باغمیشه مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد بیرانوند از این موضوع ابراز ناراحتی کرده و به ایران ورزشی گفت: دروازه‌بان پرسپولیس را دوست دارم اما هیچ کسی را بیشتر از تیم محبوبم پرسپولیس دوست ندارم و معتقدم هیچ بازیکنی هم بزرگتر از پرسپولیس و محبوبتر از این تیم و هوادارانش نیست. در حال حاضر هم این بازیکن مانند سال قبل باز هم قراردادش را فسخ کرده تا شاید این‌گونه حقش را بگیرد اما روشی که بیرانوند انتخاب کرده بحث کلیشه‌ای شده و همه اعم از هوادار و مدیریت را از اقدامی که کرده ناراحت ساخته و اصلاً روش خوبی نداشته است.
بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود: کاری که بیرانوند انجام داده به نوعی بازی با احساسات هواداران است و بازیکن حق ندارد هر مشکلی هم که داشته باشد این موضوع را بهانه و دستاویز قرار داده و هوادار پرسپولیس را ناراحت کند چون همین هواداران هستند که به بازیکن وجهه و بزرگی می‌دهند به همین دلیل سر بازیکن خیلی حق دارند.
باغمیشه تأکید کرد: اگر بازیکن ناراحتی هم از باشگاه دارد باید دنبال راه‌حل باشد و تصمیم آخر را در اول راه نگیرد. هر بازیکنی هم از پرسپولیس رفته بشدت اظهار پشیمانی کرده چون برای بازیکن هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود و بازیکن در این تیم است که می‌تواند بیشترین ماندگاری را کسب کند که با هیچ پول و قراردادی قابل قیاس نیست.
مهاجم سابق پرسپولیس در رابطه با انتخاب بهترین گزینه برای مربیگری پرسپولیس نیز گفت: باید بهترین مربی خارجی را برای پرسپولیس انتخاب کنند. وقتی امکان حضور یحیی و علی دایی در تیم فراهم نیست قطعاً باید یک مربی خارجی تراز اول را برای پرسپولیس بیاورند تا باز هم در آسیا و ایران مدعی اول قهرمانی باشند.
باغمیشه در خصوص نیاز پرسپولیس به جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف نیز گفت: پرسپولیس نیاز فوری به دو مهاجم خوب دارد؛ مهاجمانی که یکی سرزن باشند و دیگری هم خصوصیاتی داشته باشد که به عیسی شبیه باشد. در کنار این مسأله پرسپولیس به دو بازیکن در پست‌های هافبک میانی و دفاع میانی نیاز دارد که باید هر چه زودتر بازیکنانی در این پست‌ها جذب کنند تا در لیگ برتر خصوصاً لیگ قهرمانان آسیا با قدرت کامل ظاهر شود.
بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با مسابقات یورو نیز گفت: در وهله اول باید بگویم که از حضور گولسیانی در یورو خوشحالم؛ بازیکنی که به نوعی نماینده پرسپولیس در یورو هم محسوب می‌شود و امیدوارم در بازی‌های بعدی تیمش گولسیانی بازی کند و شرایط نتیجه‌گیری تیمش بهتر شود هرچند گرجستان مقابل ترکیه هم بازی بدی ارائه نداد و خوب بازی کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی