مربیان خارجی در لیگ‌ داشتیم که خیلی خوب نتیجه نگرفتند

آشتیانی: بازیکنان خوبی در پرسپولیس هستند


اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص شرایط خاص این باشگاه برای انتخاب کادر جدید فنی این تیم گفت: تا آنجا که من آگاهی دارم قیمت گزینه‌های خارجی مد نظر باشگاه پرسپولیس زیاد است به همین دلیل باشگاه سراغ گزینه‌های داخلی هم رفته و با آنها هم مانند گزینه‌های خارجی صحبت‌هایی داشته است تا بعد از جمع‌بندی بین مربیان خارجی و داخلی تصمیم نهایی‌اش را بگیرد.
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این چالش که حضور مربی داخلی آیا مشکلی برای پرسپولیس در لیگ نخبگان نخواهد داشت در ادامه می‌افزاید: تیم پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و شاکله تیم حفظ شده و انسجام خوبی در تیم دیده می‌شود.
 به همین دلیل من فکر می‌کنم مربی داخلی هم با چنین تیمی و با تقویت در چند پست می‌تواند حتی در لیگ نخبگان هم نتیجه بگیرد. از سوی دیگر در لیگ‌مان مربیان خارجی مانند اوزونیدیس، خمس یا مارتینز هم بودند که نتایج خیلی خوبی نگرفتند به همین دلیل نباید فقط خارجی بودن ملاک باشد چه بسا مربیان داخلی داشتیم که در لیگ قبلی‌مان نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده و نتایج خیلی خوبی گرفتند و مهری بر شایستگی‌هایشان زدند.
آشتیانی در خصوص نیاز پرسپولیس به بازیکنان جدید برای تقویت در چند پست خودش تأکید کرد: حتماً باید باشگاه با همه بازیکنان تیم که قراردادشان تمام شده تمدید کند چون بازیکنانی که در پرسپولیس حضور داشتند جزو بهترین‌ها بودند.
 جدا از این نکته پرسپولیس به سه چهار بازیکن باکیفیت بالای فنی در پست‌های دفاع وسط ودفاع راست به جای هنانوف و یک هافبک میانی و یک مهاجم تاپ دیگر نیز نیاز دارد تا با خارجی‌های خوبی که مانند اورونوف و حسن در اختیار تیم هستند تیمی از هر جهت خوب و کامل را روانه لیگ برتر خودمان و لیگ نخبگان سازیم.
بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص مدعیان قهرمانی یورو 2024 و تیم مورد علاقه‌اش در این جام نیزخاطر نشان ساخت: هلند تیم مورد علاقه من در یورو است اما در خصوص تیم‌های مدعی باید بگویم که آلمان و فرانسه و انگلیس به نظرم مدعیان این جام هستند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی