اخبار

تغییر شرایط لیست 
به نفع کاپیتان دوم
وحید امیری که پس از بازگشت از مصدومیت، از ترکیب پرسپولیس دور و نیمکت‌نشین شده بود، در هفته آخر فصل گذشته به عنوان ذخیره طلایی وارد زمین شد و پاس گل منجر به قهرمانی پرسپولیس را هم برای گولسیانی ارسال کرد.
با این وجود به دلیل شرایط سنی و البته محدودیت‌های لیست بزرگسال پرسپولیس، شنیده می‌شد که امیری در لیست خروج قرار دارد و تمدید قراردادش منوط به افزایش تعداد سهمیه بزرگسال این تیم است.
با اعلام نهایی سهمیه بزرگسالان در فصل آینده و افزایش یک سهمیه برای تیم‌ها، به نظر می‌رسد امیری در پرسپولیس ماندگار خواهد شد و باشگاه می‌تواند قرارداد این بازیکن را تمدید کند.
 

دردسر جدید برای بازیکنان 
بالای ۳۰ سال پرسپولیس
کارگروه ناظر بر سقف بودجه و قراردادها تصمیمات جدیدی را برای لیست بازیکنان هر یک از تیم‌ها اتخاذ کرده است. در همین راستا انعقاد قرارداد با بازیکنان بالای ۳۰ سال بایستی صرفاً یکساله باشد و باشگاه‌ها مجاز به انعقاد قرارداد بیش از یک سال با بازیکنان بالای ۳۰ سال نیستند. بدین ترتیب باشگاه پرسپولیس طبق قوانین نباید با دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، فرشاد فرجی و سروش رفیعی قراردادی بیش از یک سال منعقد کند.


استوری دانیال 
بوی خداحافظی می‌دهد؟


برخی رسانه‌ها از استوری اینستاگرامی دانیال اسماعیلی‌فر به منزله خداحافظی او از پرسپولیس یاد کردند. اسماعیلی‌فر با انتشار یک تصویر انتزاعی نوشت:« گفت تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟ گفتم جز من کسی نمی‌جنگید. من که عقب کشیدم، جنگ تموم شد.» او در این استوری با استفاده از ایموجی خداحافظی، به احتمال جدایی خود از این تیم اشاره کرده است. دانیال اسماعیلی‌فردر فصل فوق‌العاده‌ای که با دستیابی به بهترین آمار پاس گل را برایش همراه داشت، با آپشن‌هایی در قراردادش وجود داشت، اکنون برای تمدید قرارداد با مشکل مواجه شده و جلسات چندباره در این خصوص نیز بی‌نتیجه مانده است. او البته سقف قرارداد مدنظر رضا درویش را پذیرفته، اما گفته شده باشگاه زیر باز پرداخت مطالبات گذشته و آپشن‌های قراردادی‌اش نرفته است.


گزینه داخلی تکذیب شد
در چند روز اخیر صحبت‌های زیادی در رابطه با انتخاب مربی جدید پرسپولیس و گزینه‌ها مطرح شده است. بعد از مطرح شدن نام گزینه‌های خارجی از چند کشور مختلف امریکای جنوبی و البته اروپایی نام چند مربی ایرانی هم برای سرمربیگری مطرح شده که البته به نظر می‌رسد چندان هم جدی نیست. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید کرد این باشگاه هیچ صحبتی فعلاً با گزینه‌های داخلی نداشته و در این ارتباط نام‌های مختلفی که منتشر شده را به شکل کلی رد می‌کند.


برخلاف شایعه مذاکره تیم صنعتی
 امیری به تیمی جز پرسپولیس 
فکر نمی کند
در خصوص وحید امیری بازیکن پرسپولیس حرف و حدیث زیاد است. مثلاً شنیده شد که یک تیم صنعتی که سخت در تلاش است سهمیه حضور در آسیا را کسب کند به وحید امیری پیشنهاد داده اما اخبار کاملاً موثق از امیری حاکی از ان است که او هیچ صحبتی با تیمی نداشته و اولویت خودش را برای فصل آینده، پرسپولیس اعلام کرده است مگر اینکه در این بین اتفاقات دیگری رخ دهد و باشگاه و مربی جدید پرسپولیس تصمیم بگیرند که وحید را کنار بگذارند. تنها در این صورت است که امیری ممکن است به تیم دیگری برود و با آنها مذاکراتش را شروع کند.


4 تیر پایان محرومیت درویش
بعد از بیان یک جمله دردسرساز از سوی  رضا درویش در یکی از برنامه‌های تلویزیونی، کمیته انضباطی مدیرعامل پرسپولیس را با محرومیت بیست روزه مواجه ساخت که این محرومیت در چهارم تیرماه به پایان می‌رسد. بعد از این تاریخ مدیرعامل پرسپولیس می تواند بدون مشکل خاصی امور فوتبالی باشگاه را انجام دهد. مسائلی که در غیاب درویش و محرومیت او از انجام فعالیت‌های روزمره‌اش مشکلاتی را برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده بود .

جستجو
آرشیو تاریخی